تاریخ انتشار۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : 272622
خالد الملا در راهپیمایی روز قدس:

روز قدس نشانه پیروزی اراده ملت های مسلمان است/طرح صهیونیستها در عراق با وحدت مردم این کشور شکست خورده است

رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق، امروز در راهپیمایی باشکوه روز قدس در بغداد تاکید کرد که گروه تروریستی جنایتکار داعش، ساخت رژیم صهیونیستی است.
روز قدس نشانه پیروزی اراده ملت های مسلمان است/طرح صهیونیستها در عراق با وحدت مردم این کشور شکست خورده است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شیخ خالد الملا" تأکید کرد که رژیم صهیونیستی برای فتنه انگیزی در بین ملت های عربی و اسلامی، گروه تروریستی جنایتکار داعش را به وجود آورد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی این گروه تکفیری را به وجود آورد، برای اینکه ملت های مسلمان را به جان یکدیگر بیندازد تا این ملت ها مسأله اصلی جهان اسلام یعنی فلسطین و قدس شریف را فراموش کنند؛ شیخ الملا تأکید کرد که با وحدت ملت عراق در مبارزه و نابودی تروریسم، طرح صهیونیستها با شکست مواجه شده است.

رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق در بخشی از سخنان خود خاطر نشان کرد که روز جهانی قدس که امام خمینی (ره) به آن فراخوان داده اند، نشانه پیروزی اراده ملت های مسلمان است؛ وی تأکید کرد که جمعیت باشکوهی که امروز به مناسبت روزجهانی قدس به خیابان ها آمده اند، نشان می دهند که قضیه فلسطین و قدس شریف فراموش نشده است.

خالد ملا پیروزی های بزرگ نیروهای مسلح عراق و الحشد الشعبی بر تروریسم را مایه افتخار و سربلندی خواند و گفت: الحشد الشعبی با پیروزهای قاطعی که بر تروریسم تحقق بخشیده است، نقشه های فتنه انگیزانه را خنثی کرد.

راهپیمایی روز جهانی قدس امروز جمعه با حضور گروه های مختلف مقاومت اسلامی زیرمجموعه تشکیلات بسیج مردمی الحشد الشعبی، روحانیون، سران عشایر، احزاب سیاسی، اقشار مختلف مردمی در بغداد و دیگر شهرهای عراق برگزار شد.

راهپیمایی امسال همانند سنوات گذشته نیز در خیابان فلسطین در بخش الرصافه در شرق پایتخت عراق برگزار شده است و راهپیمایان پرچم بزرگی از رژیم صهیونیستی را که بر روی خیابان در مسیر راهپیمایی نقش بسته بود، با گام های خود لگد کوب کردند و سپس پرچم این رژیم را به آتش کشیدند.

بسیاری از گروه های مقاومت اسلامی در این مراسم با لباس های رزم حضور داشتند و تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و مراجع و رهبران دینی عراق زینت بخش این مراسم بود که در پیشاپیش راهپیمایان حرکت می کردند؛ تصاویر شهدای گروه های مقاومت اسلامی عراق در مبارزه با تروریسم از دیگر جلوه هایی است که در پیشاپیش راه پیمایان حرکت کرد.

تعدادی از شبکه های تلویزیونی عراق با قطع برنامه های عادی خود امروز جمعه به طور مستقیم این مراسم باشکوه را در بغداد پوشش دادند.
 
https://taghribnews.com/vdcirrarrt1ayq2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی