تاریخ انتشار۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : 259528
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی:

یوم الله 22 بهمن تجلی وحدت ملت و زمینه ساز استمرار انقلاب اسلامی ایران است

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، تجلی وحدت ملت و زمینه ساز استمرار انقلاب اسلامی ایران است.
یوم الله 22 بهمن تجلی وحدت ملت و زمینه ساز استمرار انقلاب اسلامی ایران است
«دکتر رامین نورقلی پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گرگان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی منحصر و محدود به یک قشر و یا جریان سیاسی خاص نیست و همه مردم در پیروزی آن نقش آفرین بودند. عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور با بصیرت امت حزب الله در صحنه های مهم و بزرگ  تاریخی کشور، موجب بیمه شدن نظام اسلامی شده است، تصریح کرد: مردم ولایتمدار و با بصیرت، به خوبی دست دشمنان را خوانده اند و از توطئه های آنان آگاه هستند.وی، افزود: دشمن تلاش می کند تا مردم را نسبت به نظام و دستاوردهای آن دلسرد و ناامید سازد.
به گفته وی؛ مردم مهم ترین و بزرگترین حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده اند و طی 38 سال اخیر نیز این مردم بودند که پای نظام و انقلاب خود ایستادند.
 نورقلی پور با اذعان بر اینکه راهپیمایی 22 بهمن، هر سال باشکوه بیشتری برگزار می شود، گفت: حضور پرشور و شعور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (رحمه الله) و شهیدان و هم چنین تجدید بیعتی دوباره با مقام عظمای ولایت است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی، اظهارکرد: وجود رهبری آگاه، مبتنی بر ارزش های دینی و اخلاقی و معنوی، اراده و خواست مردم در تشکیل و اداره‌ حکومت، صراحت و شفافیت مواضع جمهوری اسلامی، تقویت جناح فرهنگی مؤمن، ایجاد زمینه شکوفایی استعدادهای آحاد ملت و جوانان در رشته‌های مختلف، تفکّر و ایمان عمیق اسلامی، پشتیبانی واقعی از انقلاب، وحدت کلمه و همبستگی ملی از جمله این عناصر است.
وی، ادامه داد: امام راحل با قیام خویش این انقلاب را به ثمر رساند و مقام معظم رهبری نیز که ادامه دهنده راه معمار کبیر انقلاب هستند٬منویات خویش را برای تحکیم و قوام این نظام به کار می گیرند.
عضو فراکسیون اهل سنت مجلس با تاکید بر اینکه فراکسیون اهل سنت مجلس در راستای تقویت انسجام اسلامی شکل گرفته است، گفت: این فراکسیون وظیفه خودش می داند با هر چیزی که موجب تفرقه و تشتت بین مردم شود مقابله کند.
وی، افزود: هدف اصلی از ایجاد آن گسترش تقریب و همگرایی بین عموم مردم است.
به گفته وی؛ رسیدن به تفاهم متقابل در راستای آرمان های مقدس دین مبین اسلام از اهداف دیگر این فراکسیون است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcir3arvt1aww2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی