تاریخ انتشار۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : 249024

فرماندهی ارتش لبنان ادعای تیراندازی به فلسطین اشغالی را رد کرد

فرماندهی ارتش لبنان ادعای رسانه های صهیونیستی در خصوص « تیراندازی از داخل خاک لبنان به فلسطین اشغالی و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست» را رد کرد.
فرماندهی ارتش لبنان ادعای تیراندازی به فلسطین اشغالی را رد کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در بیانیه روز چهارشنبه فرماندهی ارتش لبنان آمده است که ادعای تیراندازی از داخل یک خودرو در مرزهای لبنان به سوی یک نظامی صهیونیست در خاک فلسطین اشغالی صحت ندارد.
 
رسانه های رژیم صهیونیستی ادعا کردند که از داخل خاک لبنان به یک پایگاه ارتش این رژیم مقابل شهرک لبنانی کفرکلا تیراندازی و در اثر اصابت گلوله یک نظامی صهیونیست زخمی شده است.
 
برخی منابع خبری لبنانی هم به نقل از منابع امنیتی این کشور ضمن رد ادعای تیراندازی از داخل خاک لبنان، گفته اند که این نظامی صهیونیست در اثر شلیک خطای دوستش زخمی شده است.
 
رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مقامات نظامی ارتش صهیونیستی برای بررسی تیراندازی و علت زخمی شدن این نظامی صهیونیست در منطقه حاضر شده اند.
 
تحرکات گشتی های ارتش صهیونیستی شامل زره پوش ها و خودروهای نظامی در 24 ساعت گذشته در مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان به ویژه مقابل شهرک های العدیسه و کفرکلا افزایش یافت و نظامیان صهیونیست به بررسی سیم های خاردار مرزی مبادرت کردند.
 
براساس این گزارش پهپادهای شناسائی ارتش صهیونیستی اکنون بر فراز منطقه در حال پرواز و گشت زنی هستند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcir3ar5t1a5u2.cbct.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی