تاریخ انتشار۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : 171967

نامه سرگشاده مفتی سابق مصر به گروه تروریستی داعش

مفتی سابق مصر در نامه سرگشاده ای خطاب به تروریست های داعش تأکید کرد: رسول خدا(ص) از شما خشمگین است، زیرا شما از دستورات ایشان سرپیچی کرده اید.
نامه سرگشاده مفتی سابق مصر به گروه تروریستی داعش
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دکتر "علی جمعه" مفتی سابق مصر، در نامه سرگشاده ای خطاب به گروهک تروریستی داعش گفت: شما با ادعای خلافت خود، با دستورات پیامبر اسلام (ص) مخالفت کرده اید که مسلمانان را به عدم ایجاد فرقه ها و گروه های مختلف فراخوانده بودند.

وی تأکید کرد: رسول خدا (ص) از شما بسیار خشمگین است زیرا شما را به سکوت و نهی از منکر دعوت کرده است اما شما دستورات ایشان را اطاعت نکرده و از آن سرپیچی کرده اید.

دکتر جمعه در ادامه خاطرنشان کرد: من هم اکنون از شما دعوت می کنم که به سنت پیامبر اسلام(ص) بازگردید و با دستورات ایشان مخالفت نکنید. من به شما نصیحت می کنم که برای رضای خدا کار کنید چرا که پیروی از دستورات پیامبر (ص) موجب دست یابی به رضای خداوند متعال است.

مفتی سابق مصر از امت اسلامی نیز خواست تا آنچه که این فرقه ضاله می گویند، تصدیق نکنند زیرا اینان مفسدان روی زمین هستند و از هوای نفس خود پیروی کرده و مردم را فریب می دهند ؛ لذا دین اسلام هیچ ارتباطی با این گروه ندارد و از آنان مبرا است.
https://taghribnews.com/vdciqzazyt1ay32.cbct.html
مرجع : صدی البلد
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی