تاریخ انتشار۱۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 167962

تخریب 63 هزار واحد مسکونی در جنگ 51 روزه غزه

قائم مقام وزیر مسکن فلسطین کشورهای دنیا را به فشار وارد کردن به رژیم صهیونیستی برای باز کردن معابر غزه جهت تسریع عملیات بازسازی این شهر فراخواند.
تخریب  63 هزار واحد مسکونی در جنگ 51 روزه غزه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ ۵۱ روزه غزه، ۶۳ هزار واحد مسکونی این شهر را به طور کامل یا جزیی تخریب کرده اند.

"ناجی سرحان" قائم مقام وزیر مسکن و مشاغل عمومی فلسطین، روز سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: در تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه در جریان جنگ ۵۱ روزه اخیر،۹۸۰۰ واحد مسکونی به شکل کامل تخریب شده و 8 هزار واحد دیگر به طور جزئی تخریب شده که غیر قابل سکونت می باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۴۶ هزار واحد مسکونی نیز به طور متوسط آسیب دیده اند اعلام کرد: اینها آمار اولیه است و عملیات آمارگیری هنوز به طور کامل انجام نشده است.

سرحان خاطر نشان ساخت: نیروهای میدانی در طول هفته آینده و با همکاری وزارت مسکن و آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد  و برنامه توسعه سازمان ملل متحد آمار خسارتها را به طور کامل ثبت می کنند.

قائم مقام وزیر مسکن فلسطین در پایان کشورهای دنیا را به سرعت بخشیدن در ارسال کمک های بشردوستانه و ایجاد پناهگاه برای بیش از بیست هزار خانواده آواره و فشار وارد کردن به رژیم صهیونیستی برای باز کردن معابر جهت سرعت بخشیدن به عملیات بازسازی غزه فراخواند.
https://taghribnews.com/vdciqyazrt1aq32.cbct.html
مرجع : وکالة الأنباء الإسلامیة
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی