تاریخ انتشار۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 297364
//ویژه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی//(93)

معاون دبیر کل حزب الله: تمدن اسلامی مدرن را باید پایه ریزی کنیم

امروزه دوره شکست ها گذشته است و حزب الله لبنان پیروزی علیه ظلم را پایه ریزی کرده است تا مردم بتوانند زندگی همراه با صلح و مسالمت امیز داشته باشند.
معاون دبیر کل حزب الله: تمدن اسلامی مدرن را باید پایه ریزی کنیم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان در سی و یکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی  اظهار داشت: تمدن اسلامی مدرن را باید پایه ریزی نماییم؛ ما تمدن نوین اسلامی با گرایش مسلمانان به اندیشه اسلامی ناب و تطبیق آن در چهارچوب اندیشه سیاسی را، تبلیغ  می کنیم و از طریق جنبش ها و کشورهای مختلف وگروههای اسلامی می توان، تمدن را پیگیری کرد و خواسته های خود را براساس سه عنوان پایه ریزی کرد.
 
وی افزود: اول اینکه باید جاذبیت واقعی نزد مسلمانان داشته باشد؛ جمهوری اسلامی ایران که امام خمینی(ره) آن را پایه ریزی کرده است و امروز امام خامنه ای(مدظله العالی)  آن را ادامه می دهد و ملت مسلمان و مقاوم ایران اندیشه های ایشان  را حمایت می کند، در قالب اندیشه های مختلفی  مطرح و تاثیرگذاراست.
 
نعیم  قاسم اظهار کرد: پیامبر اسلام(ص) سراسر رحمت برای مسلمانان  است؛ واز آموزه های پیامبر اکرم(ص) باید استفاده کرد؛ امروزه دوره شکست ها گذشته است و حزب الله لبنان پیروزی علیه ظلم را پایه ریزی کرده است تا مردم بتوانند زندگی همراه با صلح و مسالمت امیز داشته باشند.
 
وی افزود: دوم اینکه ضروری است با چالش ها مقابله کنیم و کافیست محور قدرتمندی داشته باشم و ایران این  محور قدرتمند است که آن را هدایت می کند؛ از پیروزی لبنان و فلسطین تا پایداری یمن و سوریه همه صداهایی است  که با چالش ها مقابله می کنند؛ ریشه آنها مقاومت است و مقاومت بود که خود را در تاریخ ثبت کرد.
 
وی درادامه گفت: سوم اینکه باید براساس عنوان های وحدت آن را ترجمه کرد؛ در وحدت میان یکدیگر بر حق هستیم چون گزینه ما محور مقاومت است و آزادی عراق و سوریه، با حمایت ایران بوده است؛ ماباید باهم باشیم و مهم است که با ایران متحد باشیم و ان شاءالله پیروز خواهیم شد.
 
قاسم در پایان تاکید کرد: فلسطین مرکزیت دارد و ادامه مقاومت و حق آنها برای بازگشت را حمایت خواهیم کرد. هرکس با مقاومت است با خداوند است و کسی که با خداوند است قطعا پیروز است.
 
 
 

 
https://taghribnews.com/vdciqyar5t1a3p2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی