تاریخ انتشار۱۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : 168565
رهبر شیعیان پاکستان:

سازمانهای اسلامی در مسئله فلسطین ضعیف عمل کردند

رهبر شیعیان پاکستان با انتقاد از عملکرد ضعیف سازمانهای اسلامی در مسئله تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوارغزه بر لزوم نقش آفرینی بیشتر این سازمانها تاکید کرد.
سازمانهای اسلامی در مسئله فلسطین ضعیف عمل کردند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، علامه "سید ساجد نقوی" در سخنانی در روز دوم همایش علمای مقاومت در حمایت از فلسطین که امروز چهارشنبه در سالن همایشهای هتل المپیک تهران برگزارشد، اظهار داشت:بسیاری از دولتها وسازمانهای اسلامی از جمله سازمان همکاری اسلامی که انتظار بیشتری در این مورد از ان وجود داشت ،  در این مورد ضعیف عمل کردند .
 
وی در ادامه با تاکید بر حمایت مردم پاکستان از مردم فلسطین، خاطرنشان کرد: علاقه ای که مردم شبه قاره هند به فلسطین دارند از گذشته های دور شکل گرفته است .
 
وی افزود: پاکستان از بدو تاسیس، بر این سیاست تاکید داشت که اسرائیل را رژیمی غاصب تلقی کند اما استعمارگران این رویه را تغییر داده و در برهه هایی از زمان در این راه اشکال ایجاد کردند.
 
رهبر شیعیان پاکستان در ادامه تصریح کرد: استعمارگران برای جلوگیری از گسترش موج انقلاب اسلامی ایران، برای اولین بار از حربه تکفیر در افغانستان استفاده کردند و پدیده تکفیر با ایجاد گروههای تروریستی تکفیری در این کشور به وجود آمد.
 
وی گفت: برای مقابه با این حربه دشمنان، اتحادیه از مذاهب مختلف اسلامی اعم از شیعه و سنی شکل گرفت و ما با انتخاب راه وحدت توانستیم گروههای دینی را در یک اتحادیه گردهم اوریم.
 
وی افزود: الان می توانیم بگوییم علی رغم وجود گروههای تروریستی تکفیری مشکلات و اختلافات بین شیعه و سنی ریشه ندارد و پیروان شیعه و سنی با هم با مسالمت آمیز زندگی میکنند.
https://taghribnews.com/vdciqvazwt1aqw2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی