تاریخ انتشار۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : 278068
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

​امام رضا(ع) مظهر وحدت میان مسلمانان است

تنا - استان آذربایجان غربی
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: امام رضا(ع) امام گفت‌وگو و مظهر وحدت بین ادیان و مذاهب مختلف بودند.
​امام رضا(ع) مظهر وحدت میان مسلمانان است
حجت الاسلام محمد داداش زاده در گفت و گو با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: امام رضا(ع) متعلق به همه  است و باید از چنین فرصت هایی برای تحکیم وحدت اسلامی نهایت استفاده را برد.

وی یادآور شد: امام رضا (ع ) در ایران نگین گران قدر معنوی برای همه مسلمین اهل تسنن و تشیع است.

دادش زاده با تاکید بر اینکه زندگی مسالمت‌آمیز اقوام و مذاهب در ایران اسلامی یک سرمایه ارزشمند است، افزود: ترویج فرهنگ رضوی می‌تواند جامعه ما را در برابر هجمه‌های گسترده غرب مصون نگه دارد لذا نهادهای دینی و فرهنگی باید از همه ظرفیت‌های موجود برای جهانی‌سازی این فرهنگ غنی بهره گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: رفتار و سلوک امام رضا (ع) می بایست الگویی برای تمامی مسلمانان اعم از تسنن و تشیع و آزادی خواهان جهان باشد، وظیفه دینی ماست که با رعایت اخلاق و حقوق انسانی و گفت‌وگو با ادیان مختلف، به نشر افکار و اندیشه‌های اهل‌بیت (ع) و وجهه جهانی‌سازی مکتب اسلام بپردازیم، چراکه اساساً اندیشه‌های معصومین جهانی دارد و به لحاظ اتصال به وحی، جاودانه است.

داداش زاده خاطرنشان کرد: انسان مسلمان همواره باید تلاش کند تا سبک زندگی خود را بر مبنای بهره‌گیری از سیره نورانی ائمه  اطهار (ع) قرار دهد که می‌تواند ضامن سعادت انسان بوده و جامعه مسلمانان را نجات دهد.

وی اضافه کرد: امامان شیعه (ع) اسوه و الگوی فکری، اعتقادی، عملی و اخلاقی هستند و راه نجات در پیروی از آنان است و ائمه (ع) در تمام جهات، برای ما مقتدا و نمونه است.
https://taghribnews.com/vdciqvarvt1ayu2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی