تاریخ انتشار۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : 172164
شیخ علی سلمان:

مشارکت نکردن مردم در انتخابات نشان دهنده شکست آن است

دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین اعلام کرد: سخنان اخیر بان کی مون درباره بحرین، دعوت به اجرای گفت وگوی حقیقی در این کشور، اجرای اصلاحات سیاسی و توافق با مخالفان سیاسی است.
مشارکت نکردن مردم در انتخابات نشان دهنده شکست آن است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "شیخ علی سلمان" دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین در جمع  مردم اعلام کرد: عدم مشارکت مردم، نهادها و شخصیتهای ملی در انتخابات پارلمانی نشان دهنده این است که این انتخابات قبل از برگزاری شکست خورده است.

شیخ علی سلمان در ادامه به سخنان اخیر "بان کی مون" دبیرکل سازمان ملل متحد درباره بحرین اشاره کرد و گفت: این سخنان همان سخنان سه ساله جامعه بین المللی و دعوت به اجرای گفت وگوی حقیقی در بحرین، اجرای اصلاحات سیاسی و توافق با مخالفان سیاسی است.

وی افزود: سخنرانی بان کی مون به وضوح نشان داد که مردم خواستار آزادی و مساوات و برادری و حکومت انسانی هستند که تحت عناوین مختلفی چون انتخابات  و غیره خواسته های آنان سرکوب می شود.

دبیر کل جمعیت وفاق اسلامی ضمن قدردانی از کسانی که در فرایند انتخابات بحرین شرکت نکردند  گفت: برگزاری چنین انتخاباتی به معنی تحکیم بحران در این کشور است و به خواسته ها و حقوق ثابت مردم بحرین خدشه وارد می کند، خواسته هایی که علاوه بر مردم این کشور، جهان خواهان برآورده شدن آن است.
https://taghribnews.com/vdciqraz5t1ayz2.cbct.html
مرجع : صوت المنامة
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی