تاریخ انتشار۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 262867

اعلام آمادگی شیخ الازهر برای همکاری دینی با لهستان/ دین اسلام برای گسترش فرهنگ همزیستی و صلح میان مردم آمده است

احمد الطیب گفت: الازهر آماده است دانشجویان مسلمان لهستان را بورسیه کند و پذیرای گروهی از ائمه جماعت و مبلغان اسلامی لهستان باشد تا در زمینه مبارزه با چالش های معاصر و ضرورت همزیستی مسالمت آمیز به آنها آموزش بدهد.
اعلام آمادگی شیخ الازهر برای همکاری دینی با لهستان/ دین اسلام برای گسترش فرهنگ همزیستی و صلح میان مردم آمده است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، روز گذشته توماس میسکیویچ مفتی لهستان و رئیس اتحادیه اسلامی لهستان با احمد الطیب شیخ الازهر دیدار کرد.
 
شیخ الازهر در این دیدار گفت: اسلام با خشونت و کشتار بیگانه است و دین اسلام برای گسترش فرهنگ همزیستی و صلح میان مردم آمده است و دین مهربانی و گذشت و اعتدال است و هیچ گاه مردم را به خشونت و ترور دعوت نکرده است و الازهر نیز همواره تلاش کرده مبلغ اسلام میانه رو و معتدل باشد و روابط خوبی با اروپا داشته باشد تا مسلمانان ساکن اروپا مایه ثبات و توسعه در جوامع اروپایی باشند.
 
وی افزود: الازهر آماده است دانشجویان مسلمان لهستان را بورسیه کند و پذیرای گروهی از ائمه جماعت و مبلغان اسلامی لهستان باشد تا در زمینه مبارزه با چالش های معاصر و ضرورت همزیستی مسالمت آمیز به آنها آموزش بدهد و علاوه بر این الازهر می تواند مرکزی ویژه آموزش زبان عربی در لهستان تاسیس کند تا افراد بتوانند در این مرکز با زبان عربی و اندیشه اسلامی آشنا شوند.
 
https://taghribnews.com/vdciqraryt1aqv2.cbct.html
مرجع : حوزه
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی