تاریخ انتشار۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : 166963

محکومیت حمله نژادپرستانه به دو زن محجبه اتریشی

هیئت اسلامی اتریش، حمله نژاد پرستانه افراد ناشناس به دو زن محجبه در پایتخت این کشور را محکوم کرد.
محکومیت حمله نژادپرستانه به دو زن محجبه اتریشی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، هیئت اسلامی اتریش در بیانیه ای که امروز شنبه منتشر کرد، حمله افراد ناشناس به دو زن محجبه در یکی از خیابان های شهر وین را به شدت محکوم کرد و وقوع چنین حوادثی را موجب تقویت حس نژادپرستانه علیه مسلمانان و تکرار ارتکاب این جنایات دانست.

در این بیانیه آمده است: روز گذشته یک زن ۸۴ ساله محجبه که با تکیه بر عصای زیر بغل در یکی از خیابان های وین در حال حرکت بود، توسط یک مرد ۳۰ ساله مورد حمله قرار گرفت و به شدت بر روی زمین سقوط کرد. این مرد مهاجم با وجود تلاش پلیس برای توقیف وی، یک زن محجبه دیگر را نیز که قصد کمک به این زن مسن را داشت، مورد حمله قرار داده و از محل حادثه گریخت.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: این تجاوز آشکار، راه را برای ادامه چنین اقدامات تجاوزگرانه و نژاد پرستانه ای در اتریش بازتر می کند.

گفته می شود این پیرزن محجبه پس از حادثه اخیر به بیمارستانی در وین منتقل شد اما وضعیت جسمی و روحی وی نامناسب گزارش شده است. پلیس اتریش نیز اعلام کرده است که به دلیل فرار مرد مهاجم، دلیل این حمله هنوز مشخص نشده است.

شایان ذکر است اقلیت مسلمان اتریش طی سالهای اخیر با حملات نژادپرستانه بسیاری از سوی افراد ناشناس مواجه شده اند و مساجد بسیاری در این کشور مورد بی حرمتی قرار گرفته اند.
https://taghribnews.com/vdciqqazpt1aq32.cbct.html
مرجع : الشرق الاوسط
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی