تاریخ انتشار۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : 296761
//ویژه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی//(40)

تا وقتی تعصب گرایی مذهبی باقی است، توطئه های دشمنان نیز پابرجا خواهد بود

تنا - پاکستان
رئیس حزب مسلم لیگ نون پاکستان تأکید کرد: تا زمانی که تعصب گرایی مذهبی دست از سر مسلمانان بر نداشته، امت مسلمان نخواهند توانست توطئه های دشمنان علیه اسلام را خنثی کنند.
تا وقتی تعصب گرایی مذهبی باقی است، توطئه های دشمنان نیز پابرجا خواهد بود
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "راجا ظفر الحق" رئیس حزب "مسلم لیگ نون" (حزب حاکم پاکستان) و رهبر اپوزوسیون در مجلس سنای پاکستان در گفتگو با خبرنگار تقریب در خصوص ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) در ماه ربیع الاول خاطرنشان کرد: به خاطر این نعمت بزرگ، هر مسلمان باید بیش از هر زمان دیگر شکرگزار خداوند متعال باشد.
 
سیاستمدار بلند پایه پاکستان افزود: در این ماه مبارک وحدت و یکسویی برای مسلمانان بیش از هر چیز واجب است و تا زمانی که تعصب گرایی مذهبی دست از سر مسلمانان بر نداشته، امت مسلمان نخواهند توانست توطئه های دشمنان علیه اسلام را خنثی کنند.
 
رهبر اپوزوسیون در مجلس سنای پاکستان، با اشاره به برپایی کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران اظهار داشت: به نظر من امروز که دیگر نقاب از چهره دشمنان اسلام فرو افتاده است، مسئولیت همه امت اسلامی این است که برای برقراری اتحاد امت نقش خود را ایفا کنند.
 
ظفر الحق افزود: امروز مسلمانان برای مقابله با چالش های پیش رو باید همبستگی داشته باشند و وحدت و اتحاد را محور قرار دهند تا بتوانند با این چالش ها روبرو شوند.
 
وی خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه میان امت اسلامی توطئه می کنند و مسلمانان ساده لوح را به بهانه های گوناگون در توطئه ها و برنامه های خود گرفتار می کنند؛ در این زمان، علمای عالیقدر و دانشمندان وظیفه دارند که به میدان آمده و برای اتحاد امت نقش حقیقی خود را ایفا کنند.
 
این سیاستمدار پاکستانی همچنین بیان داشت: در مقوله اتحاد و وحدت، برگزاری نشست های بین المللی ضروری است و رهبران امت مسلمان باید با بهره گیری کافی از این فرصتها، پیام وحدت را در سطح جهانی به همه برسانند.
 
رئیس حزب مسلم لیگ نون پاکستان در پایان گفت: برای اتحاد امت، تمام مسلمانان باید در این راه نقش خود را ایفا کنند و باید نقاب از چهره دشمنان اسلام بیندازند.
https://taghribnews.com/vdciqqarzt1a3y2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی