تاریخ انتشار۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : 243363

ورود کمک های انسانی به حمص

منابع آگاه در سوریه گزارش دادند که کاروان کمک های انسانی وارد شهرک های حمص وروستاهای حومه شمالی آن در مرکز سوریه شده است.
ورود کمک های انسانی به حمص
این منابع افزوند که این کمک های انسانی با کادرهای سازمان ملل متحد در این شهر وارد شهرک بزرگ 'الدارالکبیره' و 'الغنطو' و 'تیر معلقه' و روستاهای المحطة، سنیسل و الجوالک در حومه شمالی حمص شده اند.به گزارش اسکای نیوز عربی،این کاروان شامل 18 کامیون حامل کمک های غذایی است که در روزهای آینده در میان اهالی این مناطق توزیع خواهد شد.
برخی مناطق حمص همانند روستاهای 'الغنطو' و 'تیر معله' تحت محاصره تروریست های هستند که در دو هفته گذشته ارتش سوریه آنها را هدف حمله قرار داده است. در این دو روستا بیش از 50 هزار نفر ساکن هستند .
حمص مرکز شورش نظامی علیه بشار اسد رئیس جمهوری سوریه بود. در آتش بس قبلی در حمص در سال 2014 تروریست ها از این شهر قدیمی عقب نشینی کردند، اما مناطقی مانند' الواعر' همچنان در دست آنان باقی ماند.
ارتش سوریه با موفقیت در خروج مسالمت آمیز تروریست ها از شهر حمص که در راستای امضای توافقنامه با آنها صورت گرفت، موفق شد بخش مرکزی این کشور را به سمت غرب در اختیار خود بگیرد.
https://taghribnews.com/vdciqparpt1a5p2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی