تاریخ انتشار۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 164866

تقدیر رهبر گردانهای شهدای الاقصی از نقش ایران در حمایت از مقاومت

تنا – بیروت
رهبر گردانهای شهدای الاقصی با تقدیر از نقش جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت تاكید كرد: آتش بس با اسرائیل به معنای پایان درگیریها نخواهد بود.
تقدیر رهبر گردانهای شهدای الاقصی از نقش ایران در حمایت از مقاومت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "منیر المقدح" از طرحهای حمایت از مقاومت فلسطین و و مقابله با صهیونیستها، تقدیر كرد و گفت: ما از امام خامنه ای برای ایفای این نقش خصوصا در وضعیت سكوت اعراب در قبال این مسئله تشكر می كنیم.

وی با اشاره به كم رنگ شدن مواضع حمایتی كشورهای عربی چه در بعد رسمی و چه در بعد ملی، خاطرنشان كرد: ما از اعراب "عمل" می خواهیم و تنها نمی توان به گفته اكتفا كرد؛ ما خواستار قطع روابط كشورهای عربی با اسرائیل هستیم.

رهبر گردانهای شهدای الاقصی در ادامه اظهار داشت: ملت فلسطین با همه طیف ها و گروه هایش مانند جسمی واحد است كه اگر بخشی از آن را مشكلی فراگیرد بقیه اعضا نیز دچار مشكل خواهند شد؛ آن چه در غزه روی می دهد نمی تواند برای كرانه باختری و دیگر مناطق فلسطینی بی اهمیت باشد.

وی افزود: با این كه غزه در معرض شدیدترین حملات صهیونیستی قرار دارد اما توانسته به دشمن صهیونیستی خسارت های بسیاری وارد سازد؛ انتفاضه بار دیگر به راه افتاده و هرگز متوقف نخواهد شد و خاری در چشمان نتانیاهو خواهد بود كه در نهایت بهای خون بی گناهان و نسل كشی وحشیانه فلسطينيان را باید بپردازد.
https://taghribnews.com/vdciq5azqt1aqv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی