تاریخ انتشار۱۶ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۹:۱۳
کد مطلب : 58916

رمضان عامل وحدت بیشتر مسلمانان است

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی ماه رمضان را عامل وحدت و پیوند وانسجام میان مسلمانان دانست و ابراز امیدواری کرد:باتمسک به قرآن روز به روز شاهد مجد وعظمت بیشتر اسلام ومسلمین باشیم .
رمضان عامل وحدت بیشتر مسلمانان است
 به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) ، "سید محمد حسینی" پس از مراسم ضیافت افطار در جمع نمایندگان و سفرای کشورهای اسلامی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان افزود:اسلام هراسی و ایجاد کینه نسبت به مسلمانان از مهمترین برنامه های دشمنان است .

وی افزود:در هالیوود دهها فیلم ساخته شده تا چهره زشتی از مسلمانان نشان دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : از سفرا و نمایندگان کشورهای اسلامی انتظار داریم در کنار فعالیتهای سیاسی و اقتصادی به مسائل فرهنگی نیز بپردازند .

حسینی به اشتراکات فرهنگی میان کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود : امادگی کامل داریم تا در ایران پذیرای شما باشیم و در کشورهای دیگر نیز برنامه های فرهنگی اجرا کنیم .

وی ابراز امیدواری کرد: این تعاملات فرهنگی باعث پیوند و اخوت بیشتر میان مسلمانان باشد .

صلاح زواوی سفیر فلسطین نیز به نمایندگی از سفرای کشورهای اسلامی از وزیر ارشاد به علت برگزاری مراسم ضیافت افطار قدردانی کرد .

وی گفت : کشورهای اسلامی باید با تمسک به قرآن با یکدیگر متحد شوند و مجد وعظمت خود را به دست اورند.

زواوی با اشاره به برگزاری روز قدس در جمعه پایانی ماه مبارک رمضان گفت:امام خمینی به عنوان یکی از صالحین روزگار ما متوجه خطرهایی که اسلام و مسلمین را تهدید می کند بود .

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در پایان این مراسم هدایایی را به رسم یادبود به سفرا و نمایندگان کشورهای اسلامی اهدا کرد .
https://taghribnews.com/vdciq3aw.t1avz2bcct.html
مرجع : IRIB
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی