تاریخ انتشار۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 249367
تحلیلگر مسائل خاورمیانه تأکید کرد:

سعودی ها در حال نابودی بنیان های جهان اسلام هستند

یک تحلیلگر مسائل خاورمیانه با اشاره به اتهام زنی عربستان مبنی بر حمله موشکی انصارالله به مکه، این مسئله را نشان از درماندگی سعودی ها دانست و گفت: عربستان بنیان های اسلام را نابود می کند.
سعودی ها در حال نابودی بنیان های جهان اسلام هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، احمد دستمالچیان، تحلیلگر مسائل خاورمیانه با اعلام اینکه عربستان بیش از گذشته دچار بن بست شده است، خاطرنشان کرد: اقدامات عربستان ناشی از مثلثی است که میان خود و امریکا و اسرائیل ایجاد کرده است و عربستان امروز به نمایندگی از این دو نقش آفرینی کرده و بنیان های جهان اسلام را نابود می کند.
 
وی این روند را به نفع رژیم صهیونیستی دانست و گفت: عربستان با این توطئه خطرناک اسلام هراسی را ترویج می کند اما بیش از گذشته در باتلاقی که ایجاد کرده است، فرو می رود.
 
دستمالچیان گفت : دست عربستان رو شده است و امروز حتی امریکا و انگلیس خواهان آتش بس در یمن هستند زیرا مغایر منافع آن ها خواهد بود و جهان اسلام نیز متوجه شده است که دست عربستان به خون مردم یمن آغشته است.
 
وی ادامه داد: عربستان به هیچ دستاورد نظامی نرسیده است و قول هایی که به امریکا داده بود، فرو ریخت و به کودک کشی روی آورد.
 
دستمالچیان تصریح کرد: افکار عمومی بیش از این به عربستان اجازه نمی دهد این روند را ادامه دهد و عربستان مجبور به پذیرش واقعیت خواهد شد، کما اینکه در لبنان و سوریه مجبور به پذیرش واقعیت ها شد.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdciq3aryt1a5p2.cbct.html
مرجع : رادیو گفت و گو
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی