تاریخ انتشار۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۷
کد مطلب : 299065
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

​سمینار تعامل اقوام و ادیان در دی ماه امسال برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری دانشگاه ارومیه و در راستای ایجاد تعامل بیشتر و سازنده بین اقوام ایران زمین هفتمین سمینار تعامل اقوام، ادیان، مطبوعات و رسانه‌ها را در سطح ملی دی ماه امسال برگزار می کند.
​سمینار تعامل اقوام و ادیان در دی ماه امسال برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون 100 مقاله به دبیر خانه سمینار تعامل اقوام و ادیان رسیده است که مقالات در چهار محور مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: بررسی فرهنگی اقوام و مدیریت ارتباطات جمعی و اجتماعی، رسانه ها، اقوام، ادیان و قدرت نرم و همدلی و همخوانی در حوزه اقوام و ادیان محورهای سمینار تعامل اقوام و ادیان در آیینه مطبوعات و رسانه هستند.

کریمی با بیان اینکه سمینار تعامل اقوام و ادیان کاملا به صورت علمی برگزار می شود، اضافه کرد: در این سمینار تلاش ها بر این است که نقش رسانه ها و مطبوعات در بحث تحکیم وحدت نشان داده شود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در پایان این سمینار از 12 مقاله برتر تجلیل می شود.

کریمی اضافه کرد: مقالات شش دوره از سمینار تعامل اقوام و ادیان برای استفاده محققان به چاپ رسیده است که مقالات هفتمین دوره نیز به چاپ می رسد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: استان آذربایجان غربی با تنوع قومیتی که دارد نماد همزیستی مسالمت آمیز اقوام و ادیان است.

کریمی افزود: فرهنگ و تمدن ما بر اساس صلح، دوستی، انس و الفت پایه گذاری شده و دین اسلام دین همدلی، وحدت، اخوت و برابری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: آذربایجان غربی رنگین کمان قومیت هاست که وحدت و یکدلی خود را در عرصه های مختلف ملی و استانی بارها به نمایش گذاشته اند.
https://taghribnews.com/vdciq3arwt1a3u2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی