تاریخ انتشار۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : 287932

تسلط کامل ارتش سوریه بر صحرای «السویداء»/عملیات گسترده نیروی هوایی روسیه علیه "داعش" در المیادین سوریه

ارتش سوریه موفق شد، به حضور تروریست‌ها در سراسر منطقه موسوم به صحرای السویداء پایان دهد.
تسلط کامل ارتش سوریه بر صحرای «السویداء»/عملیات گسترده نیروی هوایی روسیه علیه "داعش" در المیادین سوریه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شبکه المیادین اعلام کرد که ارتش سوریه امروز سه شنبه موفق شد، به حضور تروریستها در صحرای السویداء به صورت کامل پایان دهد.

با این پیشروی، دیگر تروریستها در صحرای السویداء، ریف جنوب شرقی دمشق تا منطقه ای که آمریکا آن را منطقه ممنوعه اعلام کرده، حضور ندارند.

نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان چندی پیش و پس از درگیری شدید با عناصر تروریستی گروهک «اسود الشرقیه» بر مرزهای استان السویداء واقع در جنوب این کشور که در مرز اردن قرار دارد، مسلط شدند.

منابع میدانی مستقر در ریف السویداء خبر دادند که تیپ 15 ارتش سوریه و متحدان آن بر مناطق «بئر الصابونه و تله الاسده» مسلط شدند و پس از آن نیز کنترل گذرگاه ابوشرشوح و پاسگاه‌های مرزی را به طور کامل در دست خود گرفتند.

خبر دیگر اینکه،  وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور دست به عملیات نظامی گسترده ای علیه پایگاه بزرگ گروه تروریستی داعش در شهر المیادین سوریه زده و روزانه 150 بار این پایگاه را بمباران می کند.

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که مواردی از نقل و انتقال تروریست های داعشی از جمله داعشی های خارجی را از عراق به سوریه رصد کرده است.
 
https://taghribnews.com/vdcipyarrt1av32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی