تاریخ انتشار۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۰۸
کد مطلب : 297139
//ویژه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی//(50)

با سخنرانی رئیس جمهور؛ کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز به کار می کند

سی و یکمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی فردا سه‌شنبه 14 آذرماه با سخنرانی حجت الاسلام‌و‌المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران در سالن اجلاس سران کشور های اسلامی آغاز به کار می‌کند.
با سخنرانی رئیس جمهور؛ کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز به کار می کند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، این کنفرانس به مدت سه روز به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و با حضور500 مهمان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.
 
در سی و یکمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که با عنوان"وحدت و الزامات تمدن نوین اسلامی" برگزار خواهد شد، مهمانان و شرکت کنندگان این کنفرانس پیرامون موضوع آن به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.
 
در این کنفرانس 6 کمیسیون تخصصی با عناوین  "موقعیت كنونی جهان اسلام و راهكارهای فعال كردن مؤلفه‌های فرهنگ وتمدن ساز"،" ویژگی‌های تمدن نوین اسلامی و تمایز آن از غرب"، " طرح‌های احیاگران جهان اسلام جهت تمدن سازی نوین اسلامی"، " نقش خودباوری مسلمانان و اتحادیه‌های تقریب نهاد در تشكیل تمدن نوین اسلامی"، " مساعی حمیده" و " تمدن نوین اسلامی به مثابه راهبرد وحدت اسلامی" برگزار می‌شود، همچنین در حاشیه این کنفرانس نشست " اتحادیه جهانی علمای مقاومت"، "اتحادیه جهانی سادات" و " اتحادیه جهانی زنان مسلمان" برگزار می گردد.
 
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران سخنران مراسم افتتاحیه این کنفرانس خواهد بود. همچنین مهمانان این کنفرانس در سالروز میلاد پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند داشت و از بیانات ایشان بهره مند خواهند شد. 
 
https://taghribnews.com/vdcipyar3t1a3z2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی