تاریخ انتشار۲۱ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : 33733
همزمان با ایام سوگواری محرم:

اعزام ۴۹۳ مبلغ دینی به مناطق مختلف کردستان

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان از اعزام ۴۹۳ مبلغ دینی در ایام سوگواری ماه محرم به مناطق مختلف استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،"حجت الاسلام مسعود صفی یاری" در گفت و گو با خبرنگار  تقریب در سنندج، گفت:به منظور ساماندهي و مديريت برنامه‌ هاي محرم در استان و پاسداشت ایام محرم و تبین آموزه های عاشورا  493 مبلغ و مبلغه دینی به مناطق مختلف استان اعزام می شوند. 

وي  تشکيل حلقه‌ هاي سوگواري و معرفت در ۴۹۳ هيئت مذهبي ثبت شده، چاپ کتاب آيين عاشورايي در دو هزار جلد و توزيع بين هيئات مذهبي و مداحان را از ديگر برنامه‌ هاي اين اداره کل در ایام محرم عنوان کرد. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزاري جلسه ستاد شئون فرهنگي مناسبت ‌هاي مذهبي با موضوع محرم در تمامی شهرستان های استان را از دیگر اقداماتی عنوان کرد که از ابتدای ماه محرم آغاز شده و د راین ایام نیز ادامه خواهد داشت. 

صفی یاری افزود : تدارک برنامه‌ هاي ويژه براي هيئات مذهبي اهل تسنن کردستان نيز از ديگر برنامه ‌هاي اداره کل تبليغات اسلامي کردستان در ايام محرم است. 

حجت‌الاسلام صفي‌ياري خاطر نشان کرد: اين اداره کل علاوه بر این  چاپ کتاب ولاي حسين به تعداد دو هزار جلد را که ويژه اشعار شعراي اهل تسنن کردستان در وصف عاشورا است  در دست اقدام دارد که بزودي و به مناسبت ايام محرم‌الحرام منتشر مي‌شود.


https://taghribnews.com/vdcipyap.t1app2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی