تاریخ انتشار۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب : 175936
عضو مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی:

مهمترین وظیفه علمای شیعه و سنی مبارزه با جریان های تکفیری است

عضو مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی گفت: علمای شیعه و سنی وظیفه دارند که با جریان های تکفیری و افراطی گری مبارزه کنند و ماهیت داعش را برای مردم تبیین کنند تا مردم فکر نکنند که داعش اسلامی است.
مهمترین وظیفه علمای شیعه و سنی مبارزه با جریان های تکفیری است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب(تنا) از بجنورد،"آیت الله حبیب الله مهمان نواز" عضو مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی در گفتگو با تقریب اظهار داشت: اهداف داعش، اهداف اسلامی نیست و هیچ شکی در اینکه اهداف آنها اسلامی نیست، وجود ندارد.

وی افزود: کشورهای اسلامی و منطقه وظیفه دارند که در جهت روشنگری و آگاهی مسلمین برای مبارزه با استکبار و گروه های تندروز و افراطی اقدام نمایند و به مردم اعلام کنند که این گروه ها ربطی به اسلام ندارند و درحقیقت اینها در مقابل اسلام هستند.

آیت الله مهمان نواز افزود: گروه های افراطی و داعش همه آنها غرضشان این است که نظام اسلامی را تضعیف کنند و آثار انقلاب اسلامی را منتفی کنند و شکی نیست که این گروه ها برنامه های خود را از آمریکا و نوکران آمریکا می گیرند.

وی با اشاره به نام گذاری هفته وحدت توسط امام راحل اظهار داشت: مهمترین هدف امام (ره) از نامگذاری هفته وحدت این بود که علمای اسلام چه شیعه و چه سنی همگان را وحدت دعوت کنند و مسائل مورد اختلاف را مطرح نکنند و نیز در مقابل دشمن مشترک دست وحدت به هم بدهند و مبارزه کنند.

آیت الله مهمان نواز اظهار داشت: هم شیعیان و هم اهل سنت توجه کنند که وضعیت کنونی به شکلی است که  در مقابل دشمن مشترک قرارگرفته اند و درمقابل دشمن مشترک باید مبارزه کنند.
https://taghribnews.com/vdcipwazqt1ay32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی