تاریخ انتشار۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 220737

سعودی ها مانع انتخاب رئیس جمهور لبنان

نعیم قاسم:عربستان سعودی در موضوع ریاست جمهوری و اینکه چه کسی باید رئیس جمهور شود و چه کسی نباید بشود، دخالت می کند
سعودی ها مانع انتخاب رئیس جمهور لبنان
شیخ نعیم قاسم در سخنانی در حسینیه «الغبیری»  اتهام‌ علیه این جنبش در ارتباط با موضوع انتخاب رئیس‌جمهور لبنان را رد کرد و  گفت، کسی که می گوید حزب الله خواهان انتخاب رئیس جمهور نیست در اشتباه و توهم است؛ زیرا مشکلی که برای همه مشخص شده است این است که کشوری منطقه ای، به نام سعودی در موضوع ریاست جمهوری و اینکه چه کسی باید رئیس جمهور شود و چه کسی نباید رئیس جمهور شود، دخالت می کند.
نعیم قاسم افزود: ما هیچ دلیلی برای برگزار نشدن جلسه پارلمان نمی بینیم. همه گروه های سیاسی باید برای برگزاری جلسات قانون گذاری حاضر شوند زیرا در جهت منافع واقعی مردم است.
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان سپس به ملت لبنان و ملت سوریه و جهان عرب و اسلام به دلیل شکست محاصره «نُبُل» و «الزهراء» در ریف شمالی حلب تبریک گفت و افزود: «به جهانیان ثابت شد که که ورود جنش حزب‌الله به سوریه به‌جا بود؛ برای اینکه این حضور مانع از آن شد که تکفیری‌ها به این کشور سیطره یابند و از آن به لبنان و سپس به منطقه منتقل شوند و در هر مکانی که وارد می‌شود کشتار و ویرانی صورت دهند. مشارکت ما در سوریه سازنده بود.
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین به ارتش لبنان به دلیل دستاورد مهمی که در مواجهه با یکی از هسته‌های تکفیری در منطقه اشغالی «عرسال» به‌دست آورده است، تبریک گفت.
https://taghribnews.com/vdcipuaryt1ary2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی