تاریخ انتشار۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۸:۱۱
کد مطلب : 283134
امام جمعه نالوس:

​مجامع حقوق بشری وابسته به کفر جهانی هستند

تنا - استان آذربایجان غربی
امام جمعه نالوس گفت: مجامع بین المللی و حقوق بشری وابسته به کفر جهانی هستند.
​مجامع حقوق بشری وابسته به کفر جهانی هستند
ماموستا عبدالقادر کردی در گفت و گو با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: موضع گیری مجامع بین المللی و حقوق بشر برای دفاع از مسلمانان همیشه ضعیف بوده و ضعیف خواهد بود چرا که حق نامسلم وتو در دستان کسانی است که به خون مسلمانان تشنه هستند.

وی افزود: تا زمانی که مسلمانان به تشکیلات شیطانی چشم بدوزند همیشه در فقر، ذلالت و فلاکت به سر خواهند برد.

کردی اضافه کرد: امروز متاسفانه کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان به خاطر درگیری و اختلافات شدیدی که بر اثر توطئه دشمنان خارجی و کفر جهانی در بین خود به وجود آورده اند استقلال و عظمت خود را از دست داده اند لذا طبیعی است که نتیجه و سزای اعمال نادرست و ضدارزشی خود را بگیرند.

وی ادامه داد: قتل عام و کشتار مسلمانان میانمار در ادامه توطئه های شوم و شیطانی دشمنان علیه اسلام است که با حمایت کشورهای استکباری و صهیونیستی و سکوت برخی از دولت های اسلامی انجام می شود.

امام جمعه نالوس تصریح کرد: دشمنان اسلام در مقابل مسلمانان صف آرایی و همه سنگرهای ما را تصرف کردند و ما هم با ایجاد مشکلات و درگیری های کاذب و اختلافات غیرواقعی و غیرمعقول در بین خود از همه دنیا بی خبر هستیم.

وی با بیان اینکه دفاع از مسلمانان یک وظیفه شرعی، دینی و اخلاقی است، تاکید کرد: مسلمانان و هر کسی که می تواند در این شرایط کاری انجام دهد، نباید ساکت بماند چراکه حمایت نکردن از مظلوم در برابر ظالم مجازات اخروی را درپی دارد.

کردی تصریح کرد: در شرايطي كه دشمنان، اسلام را نشانه گرفته اند، تنها انسجام و يكدلي مسلمانان اين توطئه‌ها را خنثي مي‌كند.

امام جمعه نالوس ادامه داد: مسلمانان، قرآن، پیامبر و دشمنان واحدی دارند که با اتحاد با یکدیگر می توانند در برابر متجاوزان ایستادگی کرده و مشکلات و چالش های خود را برطرف و دنیای اسلام را با عظمت و قدرت بسازند.
https://taghribnews.com/vdcippar5t1avz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی