تاریخ انتشار۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۵
کد مطلب : 219234
امام جمعه سنندج:

خدمات نظام اسلامی در کردستان قابل تقدیر است

امام جمعه سنندج از خدمت به مردم به عنوان والاترین امور در جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: خدمات نظام اسلامی در کردستان قابل تقدیر است و امیدواریم مسئولان استان تمام توان خود را برای رفع دغدغه های مردم به کار گیرند.
خدمات نظام اسلامی در کردستان قابل تقدیر است
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: همه مسئولیت های اجتماعی باید در گرو خدمت به مردم باشد و مسئولان استانی و کشوری این مهم را درنظر داشته باشند که رضایت مردم زمینه ساز رضایت الهی است و همه ما از تلاش های مسئولان استانی و کشوری که برای رفع دغدغه های مردم گام برمی دارند تقدیر می کنیم.
وی افزود: باید به این مهم توجه کرد که افرادی که خداوند متعال آنان را در عناوین شغلی مختلف و مسئولیت های گوناگون قرار داده است هرکدام رسالتی برعهده دارند.
امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته بر ضرورت توجه همه مسلمانان به مباحث عقیدیتی و احکام اسلامی تاکید کرد و گفت: سلامت در زندگی دنیوی زمینه ساز تعالی و عزت در آخرت است.
ماموستا خدایی افزود: فرد مسلمانی که برای عمل به آموزه های قرآنی و سیره رسول الله(ص) تلاش می کند هم سعادت دنیا و هم سعادت آخرت خویش را رقم می زند و هم می تواند برای جامعه اسلامی فردی مؤثرباشد.
وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود همه مردم در هر موقعیتی که قرار دارند عمل به آموزه های اسلامی را در اولویت قرار دهند و برنامه هویت بخش و متعالی اسلام را سرلوحه امور زندگی خویش قرار دهند.
ماموستا خدایی افزود: عزت و تعالی مسلمانان در گرو عمل به آموزه های قرآنی است و باید از این مهم به عنوان اصلی هویت بخش و تعالی بخش بنگرند.
 
https://taghribnews.com/vdcip3ar5t1azr2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی