تاریخ انتشار۲۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : 238549

تعرض مجدد شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/ حمله گسترده صهیونیستها به کرانه باختری و قدس

شهرک نشینان صهیونیست صبح امروز بار دیگر تحت حمایت نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی از سمت باب المغاربه وارد مسجد مبارک الاقصی شدند.
تعرض مجدد شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/ حمله گسترده صهیونیستها به کرانه باختری و قدس
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شهرک نشینان صهیونیست، امروز نیز در چندین دسته جداگانه تحت حمایت نیروهای پلیس صهیونیستی اقدام به هتک حرمت مسجد الاقصی کردند.

نمازگزاران فلسطینی و حاضرین در مسجد الاقصی در اعتراض به ورود شهرک نشینان صهیونیست فریاد الله اکبر سر دادند.

خبر دیگر اینکه، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی حمله و چندین شهروند فلسطینی را بازداشت کردند و 3 شهروند فلسطینی را در شهرک بیت عوا در الخلیل به اسارت گرفتند.

همچنین در شهرک سموع در الخلیل نیز صهیونیست ها دو شهروند فلسطینی را بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند؛ اشغالگران صهیونیست به اردوگاه قلندیا در قدس اشغالی نیز حمله و چند جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به چندین منطقه دیگر در الخلیل از جمله شهرک سعیر، شیوخ، یطا و حلحول، حمله و اقدام به بازرسی منازل فلسطینیان کردند و به برخی از آن ها احضاریه تحویل دادند.

این در حالی است که دشمن صهیونیستی برای 17 امین روز  متوالی شهر الخلیل را به محاصره کامل خود درآورده است؛ نظامیان صهیونیست تمامی ورودی های این شهر را بسته و تدابیر امنیتی ویژه ای در آن به اجرا گذاشته اند.

صهیونیست ها همچنین روزانه منازل فلسطینیان در الخلیل را مورد حمله و بازرسی قرار می دهند و دست به بازداشت گسترده فلسطینیان نیز می زنند.

دشمن صهیونیستی پس از عملیات های اخیر مقاومتی و به منظور مجازات دسته جمعی فلسطینیان اقدام به محاصره همه جانبه شهر الخلیل کرده است و همچنان در جست و جوی مجریان این عملیات ها است.
https://taghribnews.com/vdci5var3t1apw2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی