تاریخ انتشار۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 272442
آیت الله اراکی:

امروز مقاومت اسلامی در بهترین شرایط خود قرار دارد

دبیرکل مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه امروز مقاومت اسلامی در بهترین شرایط خود قرار دارد، تأکید کرد: اتحاد و قدرت کنونی مقاومت اسلامی بی نظیر است.
امروز مقاومت اسلامی در بهترین شرایط خود قرار دارد
به گزارش خبرگزاری تقریب، آیت الله "محسن اراکی"شامگاه چهارشنبه طی سخنانی در جمع تعدادی از سفرای کشورای اسلامی، اعضای شورای عالی مجمع جهانی تقریب و مشاورین دبیرکل مجمع جهانی تقریب، با اشاره به شرایط کنونی جهان اسلام بویژه خشونت و درگیری های منطقه، اظهار داشت: متأسفانه امروز منطقه ما از درگیری، خشونت و جنگ رنج می برد که در پشت این خشونت ها و درگیری ها آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند.
 
وی با اشاره به دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی با محور مقاومت، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی، داعش و گروههای تکفیری و تروریستی را برای ضربه زدن به اسلام، وحدت امت اسلامی و بویژه محور مقاومت ایجاد کردند؛ امروز ارتباط میان گروههای تروریستی و تکفیری با رژیم صهیونیستی و آمریکا آشکار شده است.
 
دبیرکل مجمع جهانی تقریب اظهار داشت: متأسفانه برخی از سران کشورهای اسلامی در منطقه که ادعای رهبری امت اسلامی را دارند به جای حمایت از مردم فلسطین، دست در دست صهیونیست گذاشته اند و با همکاری رژیم صهیونیستی و آمریکا یک جبهه مشترکی علیه مقاومت اسلامی ایجاد کرده اند.  
 
آیت الله اراکی با بیان اینکه امروز مقاومت اسلامی در بهترین شرایط خود قرار دارد، تأکید کرد: اتحاد و قدرت کنونی مقاومت اسلامی بی نظیر است.
 
وی بیان داشت: امروز جریان‌های تفرقه گرا و تکفیری در حال زوال هستند و گفتمان وحدت در حال چیره شدن بر سایر گفتمان ها است؛ امروز سرنوشت گروههای تکفیری و افراطی به سوی نابودی و زوال است.
 
دبیرکل کل مجمع جهانی تقریب در ادامه ضمن دعوت از همگان برای حضور با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: امیدواریم روز قدس آینده روز پیروزی امت اسلامی و تقویت مقاومت اسلامی باشد.
 
 
https://taghribnews.com/vdci5rarrt1ay52.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی