تاریخ انتشار۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : 266340
فضل الله:

شکاف داخلی بهترین سلاح دشمن صهیونیستی است

امام جمعه بیروت از شکاف داخلی به عنوان بهترین سلاح دشمن صهیونیستی یاد کرد.
شکاف داخلی بهترین سلاح دشمن صهیونیستی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت در پیامی به مناسبت مبعث حضرت محمد مصطفی(ص) و سالروز اسراء و معراج ایشان تأکید کرد که این مناسبت ها باید عامل تحکیم روابط اسلامی ـ اسلامی و همچنین اسلامی ـ مسیحی، ایستادگی در برابر فتنه های داخلی و مبارزه با دشمن صهیونیستی باشد که سرکوب زندانیان فلسطینی و شهرک سازی را افزایش داده است.
 
وی همچنین لبنانی ها را به تحکیم وحدت، حل مشکلات و محافظت از اوضاع داخلی فراخواند و اظهار داشت که شکاف داخلی بهترین سلاح دشمن به شمار می آید.
 
این روحانی لبنانی افزود: عید مبعث و سالروز اسراء و معراج دارای مفاهیم عمیقی است که باید از این مفاهیم در راستای تحکیم روابط میان مسلمانان و همچنین مسلمانان با مسیحیان بهره گرفت به ویژه اینکه منطقه با فتنه های مختلف که پوشش دینی و طایفه ای و حتی مذهبی به خود گرفته، روبروست.
 
حجت الاسلام فضل الله دین اسلام را رحمتی برای جهانیان عنوان کرد و اظهار داشت: معیارها و موازین بر اساس صحنه های قتل و ذبح و انفجار که از سوی تروریست ها با عنوان دین صورت می گیرد، تغییر یافته و زبان عشق و رحمت و تسامح اسلام مورد خدشه قرار گرفته است.
 
امام جمعه بیروت ادامه داد: تکفیری ها بر قتل و تخریب و ایجاد شکاف های عمیق در میان امت اسلامی پافشاری می کنند. در حالی که خداوند همواره خیر و صلاح مردم را می خواهد، مسلمانان در حال کشتار یکدیگر بوده و به تخریب جوامع می پردازند.
 
وی در بخش های دیگر پیام بر لزوم هوشیاری ملت لبنان نسبت به تحرکات دشمن صهیونیستی و تلاش برای تصویب قانون جدید انتخابات بر اساس نسبیت تأکید کرد.
 
https://taghribnews.com/vdci5qarut1aqp2.cbct.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی