تاریخ انتشار۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : 260797
ابو زهری:

کنفرانس حمایت از انتفاضه فرصتی برای احیای مسأله فلسطین است

کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین فرصتی برای تشریح و بازگو کردن گرفتاری ها و مشکلات ملت فلسطین و نیز مسائلی مانند یهودی سازی قدس، شهرک سازی رژیم صهیونیستی، محاصره نوار غزه است.
کنفرانس حمایت از انتفاضه فرصتی برای احیای مسأله فلسطین است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "سامی ابو زهری" که در قالب هیات حماس برای مشارکت در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین به تهران سفر کرده است، در گفتگو با مرکز اطلاع رسانی فلسطین خاطر نشان کرد که این کنفرانس فرصتی برای احیای مسأله فلسطین در سایه سرگرم بودن کشورهای منطقه به مشکلات داخلی شان به شمار می رود.

وی همچنین خاطر نشان کرد که کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین فرصتی برای تشریح و بازگو کردن گرفتاری ها و مشکلات ملت فلسطین و نیز مسائلی مانند یهودی سازی قدس، شهرک سازی رژیم صهیونیستی، محاصره نوار غزه است.

ابو زهری تصریح کرد که ما از طریق این کنفرانس می خواهیم میزان حمایت از مقاومت فلسطین را به حد اعلای آن برسانیم و بر وحدت امت اسلامی و حمایت از مسأله فلسطین تأکید کنیم.

این رهبر جنبش حماس در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد که این جنبش همواره سعی دارد، روابط خود با تمامی کشورهای عربی و اسلامی را گسترش دهد و در همین راستا، علاقه مند است مناسبات خود را با تهران در جهت خدمت به آرمان فلسطین و برنامه مقاومت تقویت کند.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdci3uaryt1aqy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی