تاریخ انتشار۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۴۹
کد مطلب : 296913
مسوول دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت آذربایجان غربی :

​بین اهل سنت و شیعیان زبان مشترک وجود دارد

مسوول دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت آذربایجان غربی گفت: بین اهل سنت و شیعیان یک زبان مشترک وجود دارد و آن وجود قرآن کریم و اعتقاد و باور قلبی به پیامبر اسلام (ص) است.
​بین اهل سنت و شیعیان زبان مشترک وجود دارد
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، حجت الاسلام عسگر فعال آذر عصر دیروز در ویژه برنامه هفته وحدت اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) محور اصلی وحدت و همدلی مسلمانان به شمار می رود و باید بر مشترکات نیز تاکید بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: توجه به وحدت و همدلی در شرایط فعلی یکی از نیازهای اصلی جامعه به شمار می رود و باید به آن توجه و تاکید بیشتری صورت گیرد.

فعال آذر تصریح کرد: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با مهمانان خارجی مسئله وحدت از اوجب واجبات است.

مسوول دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت آذربایجان غربی اضافه کرد: دشمن برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان از حربه تفرقه و اختلاف استفاده می کند که مسلمانان باید در این شرایط هوشیاری لازم را داشته باشند.

به گفته فعال آذر امکان وحدت بیشتر بین شیعه و سنی وجود دارد و یکی از اصلی ترین دلایل آن رهبری است زیرا اگر غیر از این بود مقام معظم رهبری تاکید نمی کردند.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان با بیان اینکه اهل سنت ارادت قلبی به پیامبر (ص) دارند، اذعان کرد: در هفته وحدت اهل سنت ارادت خود را به زیباترین شکل نشان می دهند به طوری که در هفته وحدت سال گذشته یک هزار و 500 مجالس جشن و سرور برگزار کردند و امسال نیز باشکوه تر از هر سال در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی سعی دارد از توسعه اسلام ناب در جهان جلوگیری کنند و آمریکا به دنبال تبلیغ اسلام آمریکایی و انگلیس به دنبال تبلیغ تشیع انگلیسی در ایران و جهان است.

فعال آذر تاکید کرد: تفرقه افکنان و مبلغان تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی باید شناسایی شوند و اجازه داده نشود تا وحدت مسلمانان خدشه دار شود.

12  تا 17 ربیع الاول به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) در تقویم جمهوری اسلامی ایران هفته وحدت نامگذاری شده است؛ در این ایام مسلمانان و دولت‌های اسلامی جشن می‌گیرند و به شادمانی می‌پردازند.
https://taghribnews.com/vdchz-nix23nwwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی