تاریخ انتشار۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : 171731
غضنفر آبادی در گفت و گو با تقریب:

مقابله با داعش توسط غرب ادعایی بیش نیست

تنا- اختصاصی
نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: غرب در حمایت از گروههای تند رو نظیر داعش هدفی جز کشتار مسلمانان و ایجاد ناامنی در منطقه ندارد.
مقابله با داعش توسط غرب ادعایی بیش نیست
"موسی غضنفر آبادی" نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تقریب پیرامون داعش گفت: قدرت داعش در عراق از دو طریق یکی امکانات و تسلیحاتی که آمریکایی ها در اختیارشان قرار داده اند و دوم از طریق رعب و وحشتی که ایجاد می کنند، ناشی می شود.

وی با بیان اینکه داعش دارای افکار التقاطی غیر انسانی و غیر اسلامی است، افزود: سران برخی از کشور های منطقه فکر می کردند با ایجاد داعش می توانند قدرت جمهوری اسلامی ایران را کم کنند اما امروز می بینیم که این مسئله دامنگیر خودشان شده است.

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تأکید بر اینکه داعش نه ازاسلام، نه از دین و نه از انسانیت چیزی سرش می شود، افزود: جمهوری اسلامی ایران پیشتر بارها متذکر شده بود که گروهی با این وحشی گری و بی دینی نباید تجهیز شود و امکانات در اختیارش قرار گیرد زیرا این گروه مهار شدنی نیست.

وی با بیان اینکه مقابله با داعش توسط غرب ادعایی بیش نیست، اظهار داشت: باید در مسئله مقابله با داعش توسط غرب شک و تردید کرد زیرا این فقط یک شعار و حرکت ظاهری است و در واقعیت آنها به صورت پنهانی همچنان به پشتیبانی خود از داعش ادامه می دهند.

غضنفر آبادی درباره نقش علمای شیعه و اهل سنت جهان اسلام برای روشن کردن ماهیت داعش نیز گفت: داعشی ها جزء هیچ مذهب یا دینی نیستند زیرا اینها هم مساجد اهل سنت و هم مساجد شیعیان را در تخریب می کنند اینها هر فردی از هر مذهب یا دینی که باشند را به قتل می رسانند و برای آنها شیعه و سنی فرقی نمی کند بنابراین علمای شیعه و اهل سنت باید راهکار مناسبی برای مقابله با افکار آنها پیدا کنند.

وی با بیان اینکه علمایی که در میان این گروه قرار دارند و از این گروه حمایت می کنند در واقع عالم نیستند بلکه مزدور هستند و فقط چهره یک عالم را به خودشان گرفته اند، اظهار داشت: علمای شیعه و سنی باید چهره واقعی این افراد را برای مردم افشا کنند تا مردم متوجه ماهیت دروغین آنها شوند و همچنین برای مردم و جوانان مشخص شود که اینها نه اسلام را می شناسند و نه اینکه قرآن و رسول اکرم(ص) را می شناسند.

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درباره هدف غرب در حمایت از داعش گفت: غرب در حمایت از گروههای تند رو نظیر داعش هدفی جز کشتار مسلمانان و ایجاد ناامنی در منطقه ندارد.

وی افزود: غرب برای اینکه منطقه را ناامن جلوه دهد این گروههای تند رو را تسلیح می کند تا مسلمانان را با هم درگیر کند و وقتی مسلمانان در گیر شدند آمریکایی ها بیشتر می توانند منافع خودشان را در منطقه حفظ کنند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غرب با ایجاد درگیری میان مسلمانان می تواند به اهداف خود در منطقه دست یابد افزود: یکی از دیگر از اهداف غرب در ایجاد در گیری در منطقه این است که می خواهد افکار عمومی را از قضیه فلسطین به سمت دیگری منحرف کند تا رژیم صهیونیستی به تجاوز گری های خود ادامه دهد.
https://taghribnews.com/vdchxznzz23nqqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی