تاریخ انتشار۲۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۸:۳۸
کد مطلب : 163631

بیانیه علمای شام در محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه

تنا – اختصاصی
اتحادیه علمای بلاد شام با محکوم ساختن تجاوزات ددمناشنه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، بر لزوم اقدام عملی سازمانهای بین المللی و خصوصا اسلامی برای مقابله با این اقدامات تاکید کرد.
بیانیه علمای شام در محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، این اتحادیه در بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری تقریب قرار گرفته، بر لزوم هدف قرار دادن دشمن صهیونیست که مسجدالاقصی را مورد غصب قرار داده، غزه را مورد هجمه وحشیانه خود قرار داده و مسلمانان را به قتل می رساند تاکید شده است.
 
در این بیانیه آمده است: در ماه مبارک رمضان فلسطین اشغالی در معرض تجاوز ددمنشانه قرار گرفته و رژیم  جنایتکار و تروریست صهیونیستی غزه را به مکانی برای قتل و تخریبی تبدیل کرده است که تاریخ زشت ترین نوع آن را به ثبت رسانده است.
 
این بیانیه می افزاید: از صهیونیستها چیزی غیر از این انتظار نمی رود و آنان از زمان پیدایش تاکنون جنایتکار بودن خود را به اثبات رسانده اند؛ آنان نمایانگر تروریسم در زمین و مفسد فی الارض هستند و این چیزی است که خود را به آن توصیف می کنند.
 
در ادامه این بیانیه می خوانیم:بیش از 120 شهید و بالغ بر 1000 زخمی که بیشتر آنان را کودکان و زنان تشکیل می دهند و تخریب منازل فلسطینیان نمونه هایی از این جنایات هستند و این در حالی است که سازمانهای بین المللی مدعی صلح و حقوق بشر هیچ گونه تحرک عملی در این زمینه نداشته اند و دولتهای استکباری در این جنایت به رژیم صهیونیستی کمک می کنند.
علمای شام با انتقاد از مواضع کشورهای عربی و جهان اسلام در قبال این رخدادها، خاطرنشان کردند: سازمانهای اسلامی از جمله سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب چشمان خود را بر جنایتهایی که در فلسطین روی می دهد بسته اند و از هر گونه تصمیم گیری مناسب در قبال آن عاجز مانده اند و این در حالی است که تنها در عرض 24ساعت بدترین تصمیمات را بر ضد سوریه اتخاذ کرده و این توطئه ای است که به صورت آشکارا برای جهان اسلام ترسیم شده است.
 
اتحادیه علمای بلاد شام با تاکید بر لزوم همگرایی و اتحاد مسلمانان برای رویارویی با رژیم صهیونیستی خواستار هدف قرار دادن این رژیم به جای فرزندان امت اسلامی و قرار گرفتن مسلمانان در جبهه ای واحد در برابر دشمن صهیونیستی شد.
 
 
https://taghribnews.com/vdchxxnzz23n--d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی