تاریخ انتشار۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : 200134

دیدار آیت الله اراکی با نبیه بری

آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب که در بیروت به سر می برد عصر پنج شنبه با نبیه بری رئیس مجلس لبنان دیدار و گفتگو کرد.
دیدار آیت الله اراکی با نبیه بری
به گزارش خبرنگار تقریب، در این دیدار دو طرف پیرامون تازه ترین رویدادهای منطقه و جهانی و همچنین مسایل کشورهای اسلامی همچنین در خصوص توافق هسته ای بین جمهوری اسلامی ایران و گروه 5+1 نیز بحث و گفتگو کرده و با بررسی راه های تقویت وحدت اسلامی، بر حمایت از فلسطین به عنوان موضوع محوری امت اسلامی تاکید کردند.
 
دبیر کل مجمع جهانی تقریب در این دیدار شرح مختصری از برنامه های مجمع جهانی تقریب ارائه و دست آورد های اولین اجلاس عمومی اتحادیه علمای مقاومت که روزهای سه شنبه و چهارشنبه در بیروت برگزار شد، به اطلاع نبیه بری رساند.
 
آیت الله اراکی پس از این دیدار در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در ملاقات با نبیه بری موضوع های مختلفی مورد بحث قرار گرفت که مهمترین آنها درباره لزوم پیگیری مساله وحدت اسلامی بود به گونه ای که منجر به برقراری وحدت بین مسلمانان شود. و همچنین اهتمام به توحید کلمه حول مساله فلسطین که موضوع محوری و اصلی جهان اسلام است.
 
دبیر کل مجمع جهانی تقریب افزود: آقای بری نیز به اهتمام بالغ امام موسی صدر به مساله فلسطین و وحدت بین مسلمین اشاره کرد و درباره حکم صادر شده اخیر در کشور ایتالیا مبنی بر اینکه امام موسی صدر خاک لیبی را ترک نکرده است اشاره و درباره تلاش بسیاری که در زمینه حل این مساله انجام گرفته توضیحاتی ارایه کرد.
 
 
https://taghribnews.com/vdchxvnik23nvzd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی