تاریخ انتشار۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 220736

جمعیت علمای مسلمان لبنان دستاوردهای اخیر مقاومت اسلامی را تبریک گفت

جمعیت علمای مسلمان لبنان، آزادی دو منطقه محاصره شده در سوریه و همچنین شکست توطئه تکفیری‎ها در عرسال را تبریک گفت.
جمعیت علمای مسلمان لبنان دستاوردهای اخیر مقاومت اسلامی را تبریک گفت
جمعیت علمای مسلمان لبنان بعد از نشست دوره ای خود، با صدور بیانیه ای، با تبریک پیروزی ارتش سوریه اعلام کردُ ارتش سوریه و مقاومت اسلامی توانستند با همکاری یکدیگر دستاورد ارزشمندی را در سوریه رقم بزنند و دو منطقه نبل و الزهراء را از محاصره تکفیری های تروریست خارج کنند. امید است این پیروزی ها به آزادی نهایی تمام سوریه از چنگال گروه های تکفیری تروریستی بینجامد.
این جمعیت همچنین عملیات ارتش لبنان در منطقه عرسال علیه گروه های تکفیری را تبریک گفت و افزود: ارتش و مقاومت با حمایت مردم و دولت باید تمام منطقه عرسال را از لوث وجود تکفیری ها پاک کنند. 
جمعیت علمای مسلمان لبنان به اوضاع داخلی لبنان اشاره کرده و در بیانیه خود آورده است: متاسفانه برخی افراد سعی می کنند در داخل کشور با فتنه افروزی فضای داخلی را متشنج کنند و با توجه به اعلام رژیم صهیونیستی مبنی بر شروع درگیری با مقاومت باید اوضاع داخلی ساماندهی شود. پرونده انتخاب ریاست جمهوری بدون پیشرفت رها شده و مسؤولان برای بهبود اوضاع سیاسی و اقتصادی کشور باید خلأ منصب ریاست جمهوری را پر کنند.
این جمعیت همچنین در این بیانیه خطاب به جوانان فلسطینی عملیات شهادت طلبانه آنان را گرامی داشت و بیان کرد: هدف قرار دادن سه تن از نظامیان صهیونیستی از سوی این جوانان نشان دهنده استمرار انتفاضه بوده و همه مسلمانان باید از این جوانان مقاوم حمایت کنند.
https://taghribnews.com/vdchxvni-23niqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی