تاریخ انتشار۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : 277239
//در حاشیه برگزاری کنفرانس مسلمانان و مقابله با تروریسم و افراط گرایی در برزیل//(5)

کارشکنی محافل صهیونیستی نسبت به حضور آیت الله اراکی در برزیل

محافل صهیونیستی نسبت به حضور آیت الله اراکی در برزیل و شرکت در کنفرانس مسلمانان و مقابله با تروریسم و افراط گرایی در این کشور واکنش نشان داده و از بیم افشای توطئه های صهیونیسم توسط دبیرکل مجمع تقریب اقدام به کارشکنی کردند.
کارشکنی محافل صهیونیستی نسبت به حضور آیت الله اراکی در برزیل
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، فدراسیون یهودیان شهر سائوپائولو در برزیل، مخالفت خود را با سفر آیت‌الله محسن اراکی،  برای سخنرانی در کنفرانس "مسلمانان و مقابله با تروریسم و افراط گرایی در برزیل"در این شهر اعلام کرده است.
 
فدراسیون یهودیان ساکن سائوپائولو، با صدور اطلاعیه‌ای، سفر آیت‌الله اراکی را به شدت محکوم و مدعی شده است: «درحالی‌که تضادهای اجتماعی و مذهبی در کشور ما، برزیل، رو به افزایش است، دعوت برای سخنرانی از فردی که در سخنانش جز نفرت‌آفرینی مذهبی وجود ندارد، نگرانی عمیقی را به‌وجود آورده است. ما نباید اجازه دهیم اراکی با سخنان تفرقه‌انگیز و مخرّب خود، در کشورمان بذر دشمنی و خشونت بکارد. تعجب‌آور است که محسن اراکی که روابط بسیار نزدیکی با گروه حزب‌الله دارد، حالا می‌خواهد در مورد مبارزه با تروریسم و رادیکالیسم صحبت کند.»
 
این ادعا در حالی مطرح شده است که دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در سخنان خود همواره بر تقریب و گفتگوی مذاهب و ادیان و همزیستی مسالمت آمیز در جهان تاکید دارد.
 
https://taghribnews.com/vdchxqniw23nqid.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی