تاریخ انتشار۲۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : 244433

آل سعود به دنبال اجرای اهداف استکبار در منطقه است

حادثه خونین منا که به شهادت هزاران نفر از هموطنان ایرانی و غیرایرانی منجر شد نشان داد که آل سعود شایستگی کنترل و مسئولیت این مراسم مهم عبادی مسلمانان را ندارد.
آل سعود به دنبال اجرای اهداف استکبار در منطقه است
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا عبدالقادر بیضاوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: ارتباط و سرسپردگی کامل رژیم آل‌سعود با آمریکا و رژیم صهیونیستی برای همه مسلمانان مشخص و محرز است و این رژیم بی‌کفایت به دنیا نشان داد که به جای خادم‌الحرمین، خادم اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار است.
وی با اشاره به حادثه منا در سال گذشته افزود: حادثه خونین منا که به شهادت تنی چند از هموطنان ایرانی و غیرایرانی  منجر شد نشان داد که آل سعود شایستگی کنترل و مسئولیت این مراسم مهم عبادی مسلمانان را ندارد.
امام جمعه اهل سنت ارومیه اضافه کرد: حادثه منا در ایام عید قربان سال گذشته در حقیقت بی‌کفایتی و بی‌تدبیری رژیم آل‌سعود را در مدیریت حج اثبات کرد.
به گفته وی مکه مکرمه باید همواره در طول ایام حج جایگاه و حریم امن الهی برای طواف مسلمانان باشد اما در چندین سال گذشته و به خصوص در ایام حج سال گذشته شاهد اتفاقات خونین و ناگواری در این حریم امن از سوی رژیم بی‌کفایت آل‌سعود بودیم.
بیضاوی با بیان اینکه حادثه منا برای مسلمانان فراموش نمی شود، تصریح کرد: این حادثه خباثت آل سعود  را به جهانیان نشان داد و امسال نیز با ممانعت از ورود بسیاری از زائران بی کفایتی خود را اداره و کنترل همچون مراسم مهمی نشان داد.
امام جمعه اهل سنت ارومیه خاطرنشان کرد: مدیریت مکه مکرمه باید به صورت شورایی از سوی تمام کشورهای اسلامی صورت بگیرد.
وی عنوان کرد: خادمین این حرمین شریفین باید خادم‌الحرمین واقعی باشند نه خائنین به حرم و مسلمانان باید با تدبیر و چاره‌اندیشی و اعتقاد واقعی به خدا، اداره این اماکن مقدس را از آل‌سعود بگیرند.
 
https://taghribnews.com/vdchxknix23nkkd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی