تاریخ انتشار۱۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 204239
آیت الله مکارم شیرازی:

تاکید بر وحدت مسلمانان در حج امسال

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه حج امسال نسبت به سال های گذشته متفاوت است گفت: در حج امسال باید وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان موج بزند تا موجب یاس و ناامیدی دشمنان شود و دلیل مهم آن وجود عناصر تروریستی تکفیری است، همان کسانی که در برابر مسلمانان صف کشیده اند.
تاکید بر وحدت مسلمانان در حج امسال
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید یکشنبه در درس خارج اصول خود در مسجد اعظم قم، با تاکید بر وحدت اسلامی در حج، خاطرنشان کرد : در اهمیت وحدت مسلمانان در برابر گروههای تکفیری درحج، همین بس که غربی ها حامی تکفیریها هستند، به آنها کمک می کنند و اسرائیل نیز آشکارا می گوید دلیلی نداریم داعش را از بین ببریم تا زمانی که مسلمانان را که دشمنان ما هستند می کشند و از بین می برند.
 
وی با بیان اینکه حج امسال نسبت به سالهای گذشته متفاوت است افزود:بر همه مسلمانان لازم است در چنین شرایطی در همه ابعاد وحدت داشته باشند و از کارهایی که موجب اختلاف و دشمنی می شوند دست بردارند.
 
این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به  روایتی از نبی مکرم اسلام(ص) که به حضرت علی(ع) فرمود: سعادتمند کسی است که تو را دوست داشته باشد و به دنبال تو حرکت و تو را اطاعت کند افزود: برای سعادتمند شدن لازم است از کلام امام علی(ع) بهره ببریم و فرمایشات آن حضرت را نصب العین خود قرار دهیم.
 
 
https://taghribnews.com/vdchxkniw23nvid.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی