>> وحدت، با توسل به سنت محمدی و اهل بیت نبی مکرم حاصل می شود | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۷:۰۸
کد مطلب : 189697
امام جمعه اهل سنت تازه ياب(مانه و سملقان):

وحدت، با توسل به سنت محمدی و اهل بیت نبی مکرم حاصل می شود

امام جمعه اهل سنت تازه یاب از توابع شهرستان مانه و سملقان گفت: تنها ابزار وحدت، رحمت و محبت است که این رحمت و محبت از رسول اکرم (ص) و اهل بیت نبی مکرم حاصل می شود.
وحدت، با توسل به سنت محمدی و اهل بیت نبی مکرم حاصل می شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب (تنا) از بجنورد،"حاج عبدالله آخوند خوش نظر" امام جمعه اهل سنت تازه یاب از توابع شهرستان مانه و سملقان درخطبه های نماز جمعه این هفته اظهارداشت: وحدت، تنها کلیدی است که به قفل تمام دلها می خورد و اما همه راه ها با توسل به راه و سنت محمدی و با توسل به آل اطهار و اهل بیت نبی مکرم حاصل می شود.

آخوند خوش نظر تصریح کرد:خداوند بزرگ و تعالی هر کسی را به وحدت دعوت نکرده است و تنها مسلمانانی را که ایمان دارند و از دستورات پروردگارشان پیروی می کنند و اشتراکات فراوانی دارند به وحدت و یکدلی دعوت کرده است.

وی بیان داشت: کاملترین دین، دین اسلام و آخرین رسول، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی (ص) است و هر كس غیر از آن را گزیند در خسران و نابودی است. 

امام جمعه اهل سنت تازه یاب بازگشت به اصل قرآن و دستورات و سنت‌های پیامبر عظیم‌الشان اسلام را تنها راه رفع مشکلات و جلوگیری از بروز تفرقه در بین مسلمانان در سراسر جهان دانست و خاطرنشان کرد: تنها با توجه به این اصل‌ها می‌توانیم اتحاد و همبستگی خود را حفظ کرده و از ارزش‌های دینی و اسلامی خود در برابر هجمه‌های دشمنان محافظت کنیم.

وی اضافه کرد:پیامبر ما رسول الله اعظم (ص)به شیعه وسنی،سیاه وسفید،عرب وعجم، فقیر وغنی وتمام آحاد بشریت تعلق دارد وهمه پیروان مذاهب اسلامی، بسوی یک قبله واحد نماز می گذارند، پس با این همه مشترکات که دراصول مذاهب پنجگانه اسلامی وجود دارد چرا ما باهم متحد نباشیم.

وی افزود: دشمنان اسلام سعی دارند با ایجاد درگیری های مذهبی در کشورهای اسلامی جلوی رشد و پیشرفت مسلمانان را بگیرند و زنجیره اتحاد، مسلمانان را بشکنند در حالی که کور خوانده اند و مسلمانان هرگز اجازه نخواهند داد آنها با این افکار شیطانی دست پیدا کنند.
 
https://taghribnews.com/vdchwwnzq23n6-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی