تاریخ انتشار۲۲ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۹:۰۶
کد مطلب : 31059
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران:

اعزام رایزنان بازرگانی به ۱۵ کشور اسلامی

پس از اتمام دوره آموزش و آمادگی رایزنان بازرگانی ایران، ۱۵ رایزن بازرگانی از سوی ایران به کشورهای اسلامی اعزام خواهند شد.
اعزام رایزنان بازرگانی به ۱۵ کشور اسلامی
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از شبکه اطلاع رسانی بازرگانی ایران، "بابک افقهی"رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران اظهار داشت: در حال حاضر مهمترین سیاست اقتصادی ایران توسعه روابط تجاری کشورمان با کشورهای اسلامی و منطقه ای است.

وی افزود: سازمان توسعه تجارت ایران براساس تکلیف و سیاستی که برای توسعه روابط اقتصادی میان ایران با کشورهای اسلامی برعهده دارد، اعزام رایزن بازرگانی را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس کل سازمان توسعه تجارت با بیان این مطلب که رایزن بازرگانی ایران به اندونزی اعزام شد، ادامه داد: ما بحث اعزام رایزن بازرگانی ایران به همه کشورهای اسلامی را در دستور کار خود داریم.

معاون وزیر بازرگانی تصریح کرد: در حال حاضر سازمان توسعه تجارت ایران موضوع اعزام رایزن بازرگانی به ۱۵ کشور اسلامی را پیگیری می کند و پس از اتمام دوره آموزش و آمادگی رایزنان بازرگانی، آنان را به کشورهای اسلامی اعزام خواهیم کرد.

به گفته افقهی، سازمان توسعه تجارت موضوع اعزام رایزن بازرگانی به کشورهای آذربایجان و ارمنستان را به صورت خاص و ویژه پیگیری می کند.

https://taghribnews.com/vdchwvnx.23nzmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی