تاریخ انتشار۲۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : 237891

اعتراض عالم برجسته اهل سنت لبنان به سخنان ترکی الفیصل علیه ایران و مقاومت

شیخ «عبدالناصر الجبری » از علمای برجسته اهل سنت و دبیرکل جنبش امت لبنان با صدور بیانیه ای به سخنان «ترکی الفیصل» رئیس سابق سازمان امنیت سعودی علیه جمهوری اسلامی ایران وگروه های مقاومت فلسطینی اعتراض و آن را به شدت محکوم کرد.
اعتراض عالم برجسته اهل سنت لبنان به سخنان ترکی الفیصل علیه ایران و مقاومت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در بیانیه شیخ الجبری که روز دوشنبه صادر شد، سخنان شاهزاده سعودی درنشست گروهک تروریستی منافقین در پاریس، « کینه های دیرین نسبت به مقاومت و کشورهای حامی آن» توصیف شده است.
 
شیخ الجبری افزود: حمایت جمهوری اسلامی ایران از گروههای مقاومت در برابر صهیونیست ها درحالی است که برخی کشورهای عربی و اسلامی از جمله سعودی، فلسطین را تنها گذاشته و آن را خوار کرده اند.
 
وی تاکید کرد:ایران هیچگاه از یاری رساندن به مسلمانان و اعراب کوتاهی نکرده و حمایت آن از گروه های مقاومت زمینه پیروزی های لبنان و فلسطین شده است.
 
دبیرکل جنبش امت لبنان خاطرنشان کرد: موضع گیری الفیصل علیه گروه های مقاومت فلسطینی در واقع توهین به خودش است چرا که همه می دانند خط مقاومت، خط پیروزی یا شهادت است، اما راه اربابان الفیصل خدمت به طرح های دولت شرور آمریکا و رژیم صهیونیستی است که دشمن اعراب و مسلمانان به شمار می آیند.
 
 
https://taghribnews.com/vdchwqniz23nx6d.tft2.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی