تاریخ انتشار۲۲ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : 36559
تازه مسلمان آمریکایی:

خوشبختی را تنها در اسلام یافتم

"نجم راب" تازه مسلمان آمریکایی تاکید کرد: من همواره در طول زندگی خود به دنبال یافتن سعادت حقیقی بودم و آن را تنها در دین اسلام یافتم.
خوشبختی را تنها در اسلام یافتم
به گزارش تقریب(تنا)،
"نجم راب" تازه مسلمان آمریکایی که در گذشته به "ناپلئون" شهرت داشته است در سخنانی تصریح کرد: با این که من در گذشته از شهرت و ثروت فراوانی برخوردار بودم اما آرامش حقیقی را تنها با ورود به اسلام تجربه کردم.

وی که ۹ سال پیش به دین اسلام ایمان آورده و نام خود را به "موتا یاسین شابیز" تغییر داده است افزود: من پیش از ایمان آوردن به دین اسلام همواره به دنبال سعادت حقیقی می گشتم و گمان می کردم می توانم این سعادت را در لذات دنیایی بیابم تا این که خداوند بر من منت نهاد و به دین اسلام هدایت شدم.

شابیز که در گذشته به خوانندگی اشتغال داشته و با ورود به دین اسلام این کار را کنار گذاشته است با تاکید بر این مطلب که پیروی از این دین بزرگ موجب افتخار و عزت نفس است، از مسلمانان خواست: تعالیم دین خود را بیاموزند.

وی در ارتباط با تلاش رسانه های غربی برای مخدوش کردن چهره اسلام تصریح کرد: بر همه مسلمانان لازم است با رفتار خود در برابر دیگران چهره زیبای دین خود را نمایان سازند تا دیگران نیز به آنها اقتدا کنند.

https://taghribnews.com/vdchwmnx.23n-mdftt2.html
مرجع : الشروق
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی