تاریخ انتشار۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 214797

برگزاری نشست بازسازی لیبی در تونس

نشست دو روزه بازسازی لیبی تحت نظارت سازمان های بین المللی، سه روز دیگر در پایتخت تونس برگزار شود.
برگزاری نشست بازسازی لیبی در تونس
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دومین نشست انجمن کارشناسان توسعه لیبی با مشارکت چند سازمان بین المللی به ویژه هیأت حمایت از لیبی وابسته به سازمان ملل و همچنین صندوق بین المللی پول و بانک بین المللی توسعه، به منظور بررسی راهکارهای بازسازی لیبی، روزهای 26 و 27 آذر در شهر تونس برگزار می شود.
 
در نشست بازسازی لیبی گروهی از کارشناسان بین المللی و لیبیایی و سرمایه گذارانی از لیبی مشارکت خواهند داشت و سرمایه گذاران لیبی قرار است از طرحهای توسعه زیر ساختهای ویران شده در شهرهایی مانند بنغازی حمایت کنند.
 
کارشناسان و سرمایه گذاران در این نشست درباره مسائلی چون بازسازی اقتصاد کلان و اصلاحات مدیریت مالی و تعیین سیاست های پولی در لیبی تبادل نظر می کنند.
 
ایجاد استراتژی ملی برای مبارزه با تروریسم، خلع سلاح، پاکسازی بمبها و مواد انفجاری و از بین بردن آثار درگیری های مسلحانه در لیبی به منظور رسیدن به یک راه حل بشر دوستانه، از محورهای این نشست است.
 
کشور آفریقایی لیبی اکنون از دو دولت و پارلمان موازی برخوردار است. طرابلس (پایتخت) تحت کنترل دولت خودخوانده لیبی است که سال گذشته و پس از تشدید حملات یک گروه شبه نظامی روی کار آمد. دولت قانونی لیبی هم در شرق این کشور مستقر است.
 
https://taghribnews.com/vdchwkniq23nzqd.tft2.html
مرجع : الیوم السابع
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی