تاریخ انتشار۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 298498
امام جمعه موقت مهاباد و مدرس دانشگاه:

انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس از نظر حقوقی باطل است

تنا - استان آذربایجان غربی
امام جمعه موقت مهاباد و مدرس دانشگاه گفت: انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس از نظر حقوقی باطل است چون کسی می تواند ملکی را به دیگری واگذار کند که صاحب ملک باشد و قدس متعلق به مسلمانان است.
انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس از نظر حقوقی باطل است
ماموستا یحیی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: اقدام اخیر ترامپ خیانت آشکار به همه مسلمانان است و آنها وظیفه دارند مقابل این انسان ناآگاه و فاقد بلوغ سیاسی مقاومت کنند.

وی با بیان اینکه ترامپ از لحاظ شخصیتی انسان ناسالم و نامتعادلی است، افزود: رئیس جمهوری آمریکا با این اقدام خوی استکباری خود را به جهانیان نشان داد.

امام جمعه موقت مهاباد با تاکید به اینکه مقاومت در این شرایط حساس بر همه مسلمانان از اوجب واجبات است، خاطرنشان کرد: بيداري اسلامي همه توطئه هاي استكبار جهاني را يكي پس از ديگري خنثي مي كند.

اسماعیلی با اشاره به موضع گیری بسیاری از کشورها درخصوص اقدام اخیر آمریکا بیان کرد: این مسئله با مخالفت جهانی روبرو شده است که این امر برای دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی هزینه سنگینی در بر خواهد داشت.

وی ادامه داد: از تمام مردم مسلمان و آزادی خواه جهان، سازمان ملل و سازمان حقوق بشر نیز می خواهیم در مقابل این زورگویی استکبار جهانی موضع عملی اتخاذ کنند و مردم فلسطین را از شر استکبار جاه طلب نجات دهند.

اسماعیلی تصریح کرد: دشمنان با ایجاد اختلاف بین مسلمانان تلاش می کنند با توطئه چینی قدرت و سلطه خود را بر مسلمانان تحمیل کنند.

این مدرس دانشگاه تصریح کرد: پیام مقام معظم رهبری در سقوط اسرائیل مشخص و روشن است و مسلمانان باید با محور قرار دادن تدابیر هوشمندانه ایشان بر مشترکات تمرکز و از تفرقه دوری کنند و اجازه ندهند اختلافات جزئی بین مذاهب باعث اختلاف و دشمنی شود.
https://taghribnews.com/vdchw6ni623nwkd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی