تاریخ انتشار۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : 156891

حجاب سلاح مقاومت در رویارویی با تکفیریها و رژیم صهیونیستی است

تنا-بیروت
معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسم جشن تکلیف دانش آموزن مدرسه اسلامی تعلیم و تربیت از حجاب به عنوان سلاح مقاومت در رویارویی با داشمنان داخلی و بین المللی یاد کرد.
حجاب سلاح مقاومت در رویارویی با تکفیریها و رژیم صهیونیستی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مدرسه اسلامی تعلیم و تربیت با همکاری مدرسه امام مهدی(عج) در صور و کمیته امداد امام خمینی به مناسبت تولد حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم جشنی برای دخترانی که به سن تکلیف رسیده بودند، بر گزار کرد.

این مراسم به همت "شیخ عبد الکریم" معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله در سالن "شهید احمد قصیر" در صور و با حضور برخی از شخصیتهای تربیتی و فرهنگی و شورای اداری و آموزشی مدرسه و خانواده های دانش آموزان برگزار شد.

در این مراسم که با قرائت قرآن و وسرودهای ملی و حزب الله آغاز شد، حاضرین بر حفظ حجاب و تعهد به پوشش شرعی و تمسک به اسلوب و روش حضرت فاطمه (س) قسم یاد کردند.

شیخ عبید در این مراسم تأکید کرد: حجاب قدرت راهبردی ما و سلاح مقاومت واقعی در رویارویی با تکفیریها و تروریستها و تمامی دشمنان داخلی، منطقه ای و بین المللی اسلام محمدی است.

مدیر مدرسه المهدی شهر "المجادل" هم به نوبه خود گفت: حجاب عبادتی است که باعث خوشبختی زن می شود و زیباترین زیبایی است؛ افتخار زن و روح مرد است؛ حجاب زن را عزیز و او را حفظ می کند و با زیور ایمان زینت می دهد.
https://taghribnews.com/vdchw-nzz23nm6d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی