تاریخ انتشار۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 221302
انصار الله:

آمریکا جنگ یمن را مستقیما فرماندهی می‌کند/ زمان اعلام بسیج عمومی برای مقابله با متجاوزان و اشغالگران فرا رسیده است

رئیس شورای سیاسی انصار الله یمن : آمریکایی‌ها در رویارویی با ملت یمن ناتوان ماندند و دست‌نشاندگان خود را به جنگ ما فرستادند .
آمریکا جنگ یمن را مستقیما فرماندهی می‌کند/ زمان اعلام بسیج عمومی برای مقابله با متجاوزان و اشغالگران فرا رسیده است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) ، رئیس شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن با بیان اینکه آمریکا مستقیم جنگ در یمن و حمله به صنعاء را فرماندهی می کند اعلام کرد زمان اعلام بسیج عمومی در این کشور فرا رسیده و گزینه‌های ملت یمن پایان نیافته است.

صالح الصَماد با تأکید بر اینکه آمریکا برای به زانو در آوردن ملت یمن روی دست نشاندگان خود حساب کرده است اما سودی ندارد، تصریح کرد: گزینه های یمنی ها در رویارویی با متجاوزان و مقابله با آنها پایان نیافته است.

وی افزود آمریکایی‌ها در رویارویی با ملت یمن که حامل طرح قرآنی و روشنگرانه هستند ناتوان ماندند به همین سبب دست‌نشاندگان و در صدر آنها نظام سعودی و ائتلاف کنندگان با آن را به میدان آوردند.
 
صالح الصماد خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها پس از گذشت ده ماه از تجاوز فکر کردند ملت یمن در آستانه تسلیم شدن است و مستقیم بر حمله بزرگ در سمت تعز ، مأرب ، الجوف ، تهام و مرزهای صنعاء نظارت کردند و کوشیدند ثمره پیروزی توهمی را بچینند اما این محاسبه متجاوزان به سبب پایداری افسانه‌ای یمنی ها غلط از آب در آمد.
 
وی از یمنی‌ها خواست بدانند نبرد کنونی نبرد موجودیت و عزت است و زمان اعلام بسیج عمومی برای مقابله با متجاوزان و اشغالگران فرا رسیده است.
 
الصماد تأکید کرد مرحله آینده شاهد حضور سیل مردمی [در جبهه های نبرد] خواهد بود که متجاوزان فکرش را نمی کردند.
 
وی خاطر نشان کرد گزینه های ملت یمن پایان نیافته است و همگان باید برای دفاع از کشور و مقاوم سازی آن در برابر شرارت متجاوزان و سلطه آنان پا به میدان بگذارند.
 
https://taghribnews.com/vdchvznii23nixd.tft2.html
مرجع : خبرگزاری صداوسیما
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی