تاریخ انتشار۳۰ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : 23940
در نمايشگاه قرآن كريم ارائه شد؛

صحيفه سجاديه به زبان هاي اردو، انگليسي و بنگالي

امسال در بخش فرهنگ ملل اسلامی نمايشگاه بين المللي قرآن كريم گروهی از طلاب خارجی حوزه علمیه قم فعالیت های خود را در قالب هيئتي مذهبي در معرض ديد بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.
صحيفه سجاديه به زبان هاي اردو، انگليسي و بنگالي
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا):

"سید جواد رضوی" مسئول غرفه هیئت بین المللی انصار المصطفی با بیان فعالیت های این هیئت مذهبي که در مدرسه امام خمینی(ره) دانشگاه جامعة المصطفی تشکیل شده است گفت:  طلاب خارجی چند سالی است در حوزه های علمیه قم مشغول تحصیل هستند و برای اینکه مراسم مذهبی خود را انجام دهند این هیئت را تشکیل داده اند .

وي افزود:‌ علاوه بر قرآن‌های ترجمه شده به زبان‌های مختلف، از دیگر کتاب‌های قرآنی مذهبی که در غرفه هیئت بین المللی انصار المصطفی(ص) ارائه شده است می توان به صحیفه سجادیه به زبان اردو، انگلیسی و بنگالی، تفسیر قرآن سید قطب و تفسیرهای قرآن به زبان‌های مختلف در غرفه این هیئت به نمایش عموم گذاشته شده است.


وی گفت: در حال حاضر اعضای فعال این هیئت طلبه هایی از ۷۰ کشور دنیا هستند که در مراسم مختلف مذهبی به زبان‌های مختلف برنامه اجرا می کنند که آخرین نمونه آن ایام ولادت حضرت زهرا(س) بود و اشعاري به زبان‌های اردو، عربی، بنگالی، آذری و استانبولی توسط طلبه ها سروده و خوانده شد.


به گفته رضوی یکی از مهمترین کارهایی که اعضای هیئت در چند سال اخیر انجام می دهند انتشار مجله "الریاحین" است که هم اکنون به صورت ماهنامه در کشور عراق چاپ و توزیع می شود.



https://taghribnews.com/vdchvwni.23nxkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی