تاریخ انتشار۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 200404
//2خبر از فلسطين//

انتقاد حماس از تشكيلات خودگردان/ سیل هشتگها در اعتراض به زنده سوزاندن نوزاد فلسطینی

جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تعهد دیروز یکشنبه محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با هیاتی از حزب صهیونیستی "میرتس" برای جلوگیری از شکل گیری عملیات مقاومت را نشانه این مساله دانست که وی به امنیت رژیم صهیونیستی بیشتر از امنیت کودکان فلسطینی که به دست شهرک نشینان صهیونیست سوزانده می شوند، توجه می کند.
انتقاد حماس از تشكيلات خودگردان/ سیل هشتگها در اعتراض به زنده سوزاندن نوزاد فلسطینی
به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)، سامی ابو زهری سخنگوی جنبش حماس افزود: این تعهد عباس بی ارزش است و نمی تواند باعث تامین امنیت رژیم صهیونیستی شود.
 
محمود عباس در دیدار با هیاتی از حزب میرتس رژیم اشغالگر قدس گفته اجازه وقوع عملیات مقاومت و ضدصهیونیستی یا به تعبیر وی "عملیات های تروریستی" و "اقدامات خشونت آمیز" فلسطینیان در کرانه باختری را نخواهد داد و همچنان سیاست تلاش برای تحقق صلح و سازش را در پیش خواهد گرفت.
 
 خبر ديگر اين كه زنده سوختن نوزاد فلسطینی در آتش کینه شهرک نشینان صهیونیست با واکنش های گسترده ای در پایگاههای اجتماعی همراه بوده است.
 
 کاربران رسانه های مجازی با انتشار هزاران کامنت و اظهار نظر، شهادت "علی سعد دوابشه" نوزاد شیرخواره 18 ماهه فلسطینی را که درجریان آتش زدن خانه شان بدست شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری در آتش سوخت، محکوم کردند.
 
کاربران با ایجاد و به کاربردن دهها هشتگ، انزجار خود را از این اقدام ننگین اعلام کردند و جزییات این اقدام ضد بشری را به همراه تصاویری از نوزاد و خانواده اش قبل و بعد از آتش سوزی با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.
 
مهمترین این هشتگ ها "#حرقوا_الرضيع" ( شیر خواره را سوزاندند) و "#wasburnedalive" ( زنده سوزانده شد) است که بیش از 300 هزار بار تکرار شده اند.
 
کاربران ضمن مسوول دانستن رژیم صهیونیستی در این حادثه، از جوامع و دولت های عربی خواستند به این اقدام وحشیانه و تروریستی پاسخ مناسب بدهند.
https://taghribnews.com/vdchvvnik23nvkd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی