تاریخ انتشار۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : 177609
خطیب جمعه نجف:

ائتلاف بین المللی به داعش کمک می کند

حجت الاسلام قبانچی با اشاره به کمک ائتلاف بین المللی به داعش، تصریح کرد: گزارش ها و آمارها نشان می دهد که جنگنده های ائتلاف بین المللی در حال ارسال سلاح به نیروهای داعش و هدف قرار دادن نیروهای امنیتی و بسیج مردمی هستند
ائتلاف بین المللی به داعش کمک می کند
به گزارش خبرگزاری (تنا)، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی خطیب جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمیه کبری برگزار شد، از پیشروی نیروهای امنیتی و بسیج مردمی عراق در مناطق کنترل شده از سوی داعش در برخی شهرها ابراز خرسندی کرد و گفت: تروریست های داعش دچار شکست روانی شده اند و از صاحبان خود می خواهند راهی برای فرار برایشان پیدا کنند.

وی اتهام زنی به نیروهای بسیج مردمی را به شدت محکوم کرد و افزود: نیروهای بسیج مردمی افرادی صالح هستند که جان خود را در کف گرفته و از خاک و مقدسات عراق دفاع می کنند. گرچه برخی از نیروها دچار اشتباهاتی می شوند اما گروه مسلح خواندن آنان به هیچ وجه درست نیست و نباید عملکرد افرادی اندک را به پای همه نوشت.

حجت الاسلام قبانچی با اشاره به کمک ائتلاف بین المللی به داعش، تصریح کرد: گزارش ها و آمارها نشان می دهد که جنگنده های ائتلاف بین المللی در حال ارسال سلاح به نیروهای داعش و هدف قرار دادن نیروهای امنیتی و بسیج مردمی هستند و این اقدام خود را با اینکه اشتباه صورت گرفته است توجیه می کنند.

خطیب جمعه نجف خاطر نشان ساخت: چگونه ممکن است جنگنده های که در اوج دقت قرار دارند چنین اشتباه بزرگی مرتکب شوند؟

حجت الاسلام قبانچی درباره ادامه جنایت های دیکتاتوری آل خلیفه علیه ملت بحرین گفت: خبرهای رسیده حاکیست یک پایگاه نظامی از سوی دولت آل خلیفه برای انگلیس در بحرین تأسیس شده است. سوالی که مطرح شده اینست که آیا این پایگاه برای مقابله با داعش و رژیم صهیونیستی تأسیس شده یا ملت بحرین مورد هدف قرار خواهند گرفت.

وی دولت بحرین را دچار بحران واقعی با ملت دانست و تأکید کرد که آل خلیفه بهتر است به جای اعتماد به نیروهای سپر جزیره یا اعطای تابعیت به بیگانگان و یا تأسیس پایگاه نظامی انگلستان به ملت تکیه کند.
https://taghribnews.com/vdchvqnzw23nq-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی