تاریخ انتشار۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : 174701
به منظور تقویت روابط دو ملت

هیأت کویتى انجمن دوستی کویت و ایران وارد تهران شد

اعضاى کویتى انجمن دوستی کویت و ایران به منظور تقویت روابط دوستی دو ملت شنبه شب وارد تهران شدند.
هیأت کویتى انجمن دوستی کویت و ایران وارد تهران شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، اعضاى انجمن دوستی کویت و ایران که متشکل از نمایندگان گروه‌های مختلف سیاسی، اجتماعى، فرهنگى و رسانه‌اى هستند، قرار است در سفر پنج روزه خود علاوه بر دیدار با مقامات عالیرتبه کشورمان از جمله رئیس مجلس شوراى اسلامى، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجى مجلس و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامى با اعضاى ایرانى انجمن دوستى کویت و ایران دیدار کرده و راهکارهاى تقویت همکارى‌های دو کشور و مردمى را مورد بررسى و تبادل نظر قرار دهند.

عدنان الراشد، دبیرکل کویتى انجمن دوستی کویت و ایران در این رابطه گفت: این سفر بعد از سفر تاریخی شیخ صباح الاحمد، امیر کویت به ایران در ژوئن گذشته انجام می‌شود و قرار است طی آن اعضای انجمن دوستی با مسئولان ایرانی دیدار و گفت‌وگو داشته باشند.

وی ادامه داد که سفرهای متقابل بین هیات‌های مردمی دو کشور موجب تقویت روابط دوستی، همکاری و ایجاد پل ارتباطی با ملت ایران در سطوح مردمی و دیپلماتیک می‌شود؛ همچنین به واسطه این سفرها می‌توان به انتقال تجربیات و تبادل دیدگاه‌ها پرداخت.

الراشد گفت که این هیات قرار است علاوه بر ملاقات با مسئولان ایرانی با تعدادی از جمعیت‌های مردمی دیدار و از برخی اماکن باستانی در تهران نیز بازدید کند.
https://taghribnews.com/vdchvknzz23nqqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی