> سکوت در برابر جنایات ضد انسانی رژیم صهیونیستی جایز نیستغزه متعلق به همه مسلمانان است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب : 164207
امام جمعه اهل سنت بیجار:

سکوت در برابر جنایات ضد انسانی رژیم صهیونیستی جایز نیست/غزه متعلق به همه مسلمانان است

تنا- اختصاصی
امام جمعه اهل سنت بیجار دفاع از مردم بی دفاع غزه را امری واجب برای همه مسلمانان دانست و خواستار اجماع جهانی برای مقابله با گستاخی‌ های رژیم صهیونیستی شد.
سکوت در برابر جنایات ضد انسانی رژیم صهیونیستی جایز نیست/غزه متعلق به همه مسلمانان است
"ماموستا معروف خالدی" ضمن محکوم کردن جنایات ضد انسانی رژیم صهیونیستی در غزه به خبرنگار تقریب در سنندج، گفت: مردم مظلوم فلسطین از مظلوم‌ترین مسلمانان هستند که با گذشت بیش از ۷۰ سال هنوز مورد ظلم ظالمان قرار می ‌گیرند.

وی به هدف قرار دادن مردم بی ‌دفاع و روزه‌ دار فلسطینی توسط یهودیان صهیونیسم اشاره کرد و افزود: طی ۱۲ روز گذشته با پشتیبانی ابرقدرت ‌های شرق و غرب ما شاهد قتل عام کودکان و زنان بی‌ دفاع فلسطینی توسط رژیم نامشروع اسراییل هستیم.

امام جمعه اهل سنت بیجار تصریح کرد: مدافعین دروغین حقوق بشر امروز در مقابل نسل‌کشی‌ها و جنایات صهیونیسم کر و کور و لال شده ‌اند و انسانیت و عزت بشریت را به حراج گذاشته اند.

ماموستا خالدی خاطر نشان کرد: ابرقدرت‌ های غرب هرگاه در خصوص جنگ نابرابر فلسطین و صهیونیست ها صحبت می‌ کنند در نهایت وقاحت حق را به یهودیان صهیونیسم می‌دهند و این قتل عام مردم بی‌ دفاع فلسطین را حق آنها می‌ دانند.

امام جمعه اهل سنت بیجار اظهار داشت: یهودیان صهیونیسم از اقوامی هستند که بارها در قرآن مورد لعنت خداوند قرار گرفته ‌اند و در آیات متعدد به ظلم و ستم آنها اشاره شده است، پس در نفی آنها جای شک و شبهه‌ ای نیست.

ماموستا خالدی در ادامه سخنان خود از بی لیاقتی سران کشورها عربی و گسست در صفوف مسلمین به عنوان دو عامل مهم برای گسترش جنایات صهیونیست ها در غزه و دیگر کشورهای اسلامی یاد کرد و افزود: باید اجماع جهانی مسلمانان در برابر این توطئه ها شکل گیرد.
https://taghribnews.com/vdchvknzq23n-id.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی