تاریخ انتشار۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : 218603

اعمال محدودیت اتحادیه اروپا علیه شهرک های صهیونیست نشین

روزنامه اسرائیلی هاآرتص اعلام کرد که اتحادیه اروپا تصمیمات متعددی برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین در دست اجرا دارد.
اعمال محدودیت اتحادیه اروپا علیه شهرک های صهیونیست نشین
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه هاآرتص در شماره جدید خود نوشت: دوشنبه آینده در پایان نشست ماهیانه شورای وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا تصمیم جدیدی در زمینه تحریم شهرک های صهیونیست نشین اتخاذ خواهد شد.
 
هاآرتص تاکید کرد: در این تصمیم بر تفاوت میان شهرک‌های صهیونیست نشین با دیگر مناطق تحت کنترل رژیم صهیونیستی و جدا بودن آنها از هم تاکید خواهد شد و اتحادیه اروپا اعلام می‌کند که اراضی اشغالی سال 1967 مشمول هیچ کدام از توافقنامه های امضا شده میان اسرائیل و اتحادیه اروپا نیستند.
 
در ادامه این گزارش آمده است: همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا بر روی این تصمیم اتفاق نظر دارند و خواستار اتخاذ اقدامات عملی برای ایجاد شرایط جدید در عرصه میدانی هستند.
 
هاآرتص اعلام کرد که اتحادیه اروپا در نشست دوشنبه آینده، خواستار مقابله رژیم صهیونیستی با اقدامات خشونت آمیز شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان خواهد شد و بر لزوم محاکمه عاملان جنایت سوزانده شدن اعضای خانواده دوابشه تاکید خواهد کرد.
 

 
https://taghribnews.com/vdchv6nix23nz-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی